9 Reacties

12 dagen geleden

Ik lees graag mee 🫶🏼

12 dagen geleden

Ik had bij m'n eerste 5 setjes per maat. Dus zoiets.. Tip: koop combinatie kleuren! Zodat je niet 1 shirtje en 1 broekje alleen kan combineren, maar bij 1 broekje meerdere aan kan. Scheelt een hoop wassen. Broekjes gingen hier niet snel, kan je minder van hebben in het begin is mijn ervaring. Shirtjes gingen sneller in de was in de eerste maanden.

12 dagen geleden

Ik lees ook graag mee! Ik ben begin maart uitgerekend en weet ook niet zo goed wat voor kleding ik moet aanschaffen. Dik, dun, lange mouw, korte mouw?

12 dagen geleden

Reactie op Nana33

Ik lees ook graag mee! Ik ben begin maart uitgerekend en weet ook niet zo g ...
Newborn altijd lange mouw in het begin! Van die longsleeves doen het hier goed. Van de Prenatal ideaal!

12 dagen geleden

Reactie op Liesje17

Newborn altijd lange mouw in het begin! Van die longsleeves doen het hier g ...
Dank je wel voor je tip! Ga zeker een kijkje nemen 🥰

12 dagen geleden

Ik zou niet al te veel aanschaffen, inderdaad wel altijd lange mouw en iets van 5 setjes per maat. Als je toch te weinig hebt is het ook zo bijgekocht. Veel rompers vind ik wel fijn, dan hoef je minder vaak te wassen (en ik heb momenteel een reflux baby) Ik zou ook niet al teveel maten vooruit kopen zelf, want ik ben nu weer zwanger en heb een zoontje van 5 maanden van eind april en die heeft afgelopen zomer bijna alleen maar rompers gedragen met af en toe een broekje erbij. Dat is dan toch het handigst en konden we zo alle kleertjes in de maat die hij toen had ongebruikt weg doen. Echt zonde 😊

12 dagen geleden

Ik had zo’n 6-8 setjes in 50 en ook zoiets in 56. Iedereen zei dat ik niet teveel 50 moest kopen maar ik wist dat we een ‘kleine’ baby zouden krijgen. Uiteindelijk heeft hij bijna 2 maanden maat 50 aan gehad. Je hebt snel bij besteld als het nodig is 😊. En ook fijn als je wat kunt bijkopen wat je fijn vind want dat is heel persoonlijk en moet je toch ervaren. De een zweert bijvoorbeeld bij boxpakjes en de ander vind ze verschrikkelijk haha. Ik had wel echt 20 rompers in maat 50/56 maar uiteindelijk zijn alle zeeman en h&m rompers ongebruikt gebleven en hebben we alleen Hema overslagrompers gebruikt. Die gaan soms wel 2 maten meer mee als waar de voor bedoelt zijn (echt een aanrader!). Veel plezier met shoppen 😊

12 dagen geleden

Reactie op liekevelden

Ik had zo’n 6-8 setjes in 50 en ook zoiets in 56. Iedereen zei dat ik niet ...
Ja zo afhankelijk van hoe groot je baby is bij de geboorte. Die van mij paste direct juist in 56.. dus alle 50 was bij ons overbodig. Zou dus idd niet te veel op voorhand kopen in die kleine maten tenzij je weet dat je echt een kleintje krijgt. 5 tot 6 pakjes per maat is het advies geloof ik, maar ik vond het wel fijn om meer te hebben. Onze dochter spuugde bijv ook heel veel maar dat soort dingen weet je niet op voorhand. Je hebt in maart sowieso rompertjes nodig met lange mouwen (idd Hema overslagrompers zijn echt het fijnst). En daarover heen een box pakje of trui met broek. Maar net wat je leuk vind of handig. Idd ieder z’n voorkeur. Al met al dus niet te veel kopen vooraf en dan kun je straks beter bekijken wat je mist 😁