7 Reacties

16 uur geleden

Het is jullie kindje. Doe wat goed voelt voor jullie zelf. Ik woon zelf in Spanje en de opas en omas zien de baby nooit.. plan afentoe een FaceTime in, zodat ze toch even bij jullie zijn

16 uur geleden

Hoi, heb je dit al tegen ze gezegd? Grote kans dat ze helemaal niet doorhebben wat hun gedrag met jou doet, en als je dat niet zegt kunnen ze dat ook niet weten. En aangezien het de ouders van je vriend zijn, vind ik eigenlijk dat hij degene is die ze hierop aan moet spreken. Zijn gezin staat nu op één en het lijkt me dat hij ze wel kan uitleggen dat jullie ook wel eens een weekend voor jullie zelf willen aangezien hij veel werkt. En als ze dat niet begrijpen of lastig vinden om te accepteren is dat helaas hun probleem..

15 uur geleden

Reactie op AnneAnne90

Hoi, heb je dit al tegen ze gezegd? Grote kans dat ze helemaal niet doorheb ...
Ja dit is al meerdere keren aangegeven, maar ze snappen het niet of willen het niet snappen...

15 uur geleden

Jullie kind is niet op de wereld om een ander te vermaken, of een gevoel te geven van “opa of oma zijn” Wij hebben hetzelfde, alleen doen mijn schoonouders er zelf totaal geen moeite voor. Dat is aan hen zelf aan te rekenen..

15 uur geleden

Hier ook z’n opa en oma… ik kom er al lang niet meer, mijn man alleen als ik ben werken. Maar commentaar van andere daar kan ik zo slecht tegen en ik zeg dat direct tegen ze of kom daar op terug

13 uur geleden

Whatsapp chat lekker archiveren! Dat helpt mij echt enorm hahaha. Maar ik herken de spanning rondom familie. Ik heb het met mijn eigen ouders. Ben al helemaal gestrest omdat de feestdagen eraan komen en we dan moeten komen opdagen. Echt zo geen zin in! Verder heel herkenbaar. Hier ook een oudere broer die 2 is en een sterke wil heeft. Wil geen middag slaapje meer doen maar eigenlijk is hij nog wel erg moe 🥲

12 uur geleden

Hier ziet ze opa & oma 1 x per maand.