22 Reacties

één maand geleden

Hallo Linda, Ik doe het ook alleen, mijn zoontje is ook verwerkt via een bekend donor. Hij is bijna 3 jaar. En ik ben momenteel zwanger van een tweeling, ik ben zwanger geworden via IUI met een bekend donor. Ik vind het wel spannend van 1 naar 3 kids gaan straks, maar zeker welkom. Mag ik vragen wat jouw heeft bewogen om het alleen te doen? Leuk trouwens dat je dit topic aanmaakt!

één maand geleden

Hier ook alleen, mijn zoon van 15 is uit een reactie welke stuk gegaan is met 7 weken zwangerschap. Nu zwanger na de 1e icsi terugplaatsing van de 2e

één maand geleden

Leuk deze topic. Ik ook alleen, 42 jaar via een anonieme donor. Mijn eerste kindje 🥰

één maand geleden

Joe! Hier nog een! 38, zwanger via ivf van donor, eerste kindje. Leuk om meerdere single mama's to be te spreken!

één maand geleden

Hier nog een! 31, zwanger via IUI, eerste kindje.

één maand geleden

Hier ook bewust alleen, 32 jaar, ook middels IUI en 1e kindje. Gekozen voor onbekende nederlandse donor via Rijnstate.

één maand geleden

Hier nog één 😊 40 jaar, zwanger van de tweede via IUI met een donor via Cryos. Ik heb al een dochter van 2 jaar oud van dezelfde donor.

één maand geleden

Ja, hier nog een! Bewust alleenstaand met anonieme donor, zwanger na IVF ☺️

één maand geleden

Reactie op Stephanie 1991

Hallo Linda, Ik doe het ook alleen, mijn zoontje is ook verwerkt via een b ...
Mijn wens was er al een hele tijd, niet de juiste op m'n pad en eigenlijk ook niet de behoefte aan het "samen doen". Ik vind het spannend om het alleen te doen maar ook extra fijn om zelf alles te kunnen beslissen. Jij?

één maand geleden

Ja hier ook. Bij mijn zoontje(2) zwanger geworden via IUI en nu zwanger geworden via IVF. Eerder overgestapt naar IVF omdat de donor van mijn zoontje niet meer doneert. Super blij dat het op deze manier alsnog gelukt is!

één maand geleden

Ik ook alleen, 43 jaar, eerste kindje😍

één maand geleden

Leuk, dit topic! Ik ben Aranka, 35 jaar en zwanger van 2e kindje (1e kindje is 20 maanden en van dezelfde onbekende donor). Deze zwangerschap gaat helaas nog niet zo makkelijk als de eerste, veel ziek dus mijn dochter gaat veel naar de gastouder/opa en oma/andere oppas. Laatst legde ze al wel heel lief haar handje op mijn buik 🥰🥰🥰

één maand geleden

Ik ook alleen 37 en 1e kindje Deense donor

één maand geleden

Reactie op Liinndaatje

Mijn wens was er al een hele tijd, niet de juiste op m'n pad en eigenlijk o ...
Zo herkenbaar! Toen mijn laatste relatie stuk liep merkte ik dat mijn kinderwens steeds sterker werd, ik had geen behoefte aan een nieuwe. Dus gekeken naar de mogelijkheden, ik ben zelf geadopteerd en miste een vader figuur in mijn jeugd. Dus mijn wens was wel een bekende donor, ik kwam uit bij de site van Onewish. Daar na even twijfelen een profiel aangemaakt en een super lieve donor gevonden, zo samen een traject gestart in het ziekenhuis. Haha beste beslissing ooit!!🥰

één maand geleden

Wat leuk, zoveel stoere meiden die het alleen doen!

één maand geleden

Wat leuk allemaal! Ik heb ook 2 kindjes via een onbekende donor. Zoontje van net 3 en dochter van 10 maanden! Zouden jullie het leuk vinden om een app groep aan te maken om wat ervaringen uit te wisselen?:)

één maand geleden

Reactie op M1234567891

Wat leuk allemaal! Ik heb ook 2 kindjes via een onbekende donor. Zoontje v ...
Lijkt mij wel leuk, mits het het een beetje binnen de perken blijft 🙈

één maand geleden

Hier nog 1 🙋🏽‍♀️ 38 jaar en via ivf bekende donor nu zwanger van ook een tweeling. Mijn eerste kindjes

één maand geleden

Hier niet alleen, maar ik wil naar jullie allemaal wel mijn waardering uitspreken. Super stoer dat jullie dit gewoon in jullie eentje (met netwerk, zonder partner) gaan doen! Ik weet niet of ik het zou kunnen, maar jullie hebben daar zo goed en weloverwogen over na moeten denken dat ik haast zeker weet dat elk kindje zo’n gouden plekje krijgt💕

één maand geleden

Reactie op Annette19901

Hier niet alleen, maar ik wil naar jullie allemaal wel mijn waardering uits ...
Wauw, wat super lief dat je dit berichtje plaatst!