9 Reacties

2 maanden geleden

Ja, heb ik ook. Heel erg honger, maar verder ook niet extreem moe ofzo. Het gaf mij ook een beetje onzeker gevoel. Met de verloskundige over gehad en die zei: 'Mazzel, lekker van genieten'

2 maanden geleden

*Soms ineens heel erg honger.

2 maanden geleden

Vriendin van mij had dit ook. Het is dat ze een positieve test had en vervolgens goeie echo’s, anders geloofde ze er ook niks van (totdat de buik ging groeien natuurlijk en ze schopjes ging voelen)

2 maanden geleden

Ja ik! Ik was zwanger van een twee eiige tweeling, eentje heeft het helaas niet gered. Toen had ik nog vlagen van misselijkheid, gerommel in buik en gevoelige borsten. Nu ben ik 9 weken van een eenling en op wat vermoeidheid, gevoelige tepels en gerommel in mijn buik geen symptomen. Gister toch nog een goede echo gehad. Bij mijn dochtertje ook weinig tot geen symptomen gehad :)

2 maanden geleden

Ik ook! Ik ben alleen wat moe, vaak honger (met weinig eetlust) maar voor de rest voel ik me prima. Ik maak me er soms ook druk om maar de vk zegt dat het normaal is. Ook vertelde ze dat als de symptomen er niet zijn bij 8weken dat ze waarschijnlijk niet meer komen. Ik ben nu 9 weken en moet nu wel vaker wakker worden om te plassen.

2 maanden geleden

Hier ook bijna geen klachten. Met 8 weken een echo gehad en een mooi kloppend hartje! Ik geniet er maar van! Nu 9+6 🥰

2 maanden geleden

Ja ik ook weinig klachten! Ben voor de tweede keer zwanger en bij de eerste zwangerschap ook weinig klachten gehad maar wel wat meer dan nu. Ook bloedverlies gehad dus kwam vorige week bij de verloskundige met het idee dat het misschien wel eens mis kon zijn, maar een mooi kloppend hartje 😊 morgen 9 weken. Ben hooguit iets vermoeider en 's avonds wat opgeblazen gevoel.

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde! Af en toe bij vlagen moe en licht gevoelige borstel, maar verder niets. Geloof de helft van de tijd niet dat ik zwanger ben... Gelukkig volgende week vrijdag de eerste termijnecho, dus hopelijk ga ik het dan ook echt zien en meer geloven!