17 Reacties

6 maanden geleden
Reactie op HdHD
Hemnes is een stuk hoger. Zou daarom al voor die gaan, maar ik ben dan ook ...
Oh goed dat je het zegt! Ik ben alleen zelf 1.63 dus dat maakt voor mij niet zoveel uit haha. Als er verder niet veel redenen zijn waarom de hemnes makkelijker of handiger is, dan denk ik dat we toch voor de goedkopere optie gaan. Nog maar even afwachten wat derest zegt! 😊

6 maanden geleden
Wij hebben een commode dus kan niet het verschil zeggen, maar let inderdaad goed op de hoogte. Met kromme rug verschonen is echt heel vervelend 🤣 ik weet niet hoe lang je partner is?

6 maanden geleden
Ik zie dat de hemnes 50cm breed is en de koppang 44. Je mist dus best wat blad om bet verschoonkussen goed kwijt te kunnen of het past net. Daarnaast zou ik persoonlijk ook rekening houden met anderen die mijn kind zouden verschonen bij ons thuis. Is iedereen bij jullie kleiner zoals jij? Je vriend ook? De koppang is namelijk echt een stuk lager, 13cm.

6 maanden geleden
De hemnes is steviger, hoger en breder. En ik vind zelf die 4 kleine laadjes ook ideaal, veel fijner dan alleen grote laden, zeker in het begin, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Wij hebben de hemnes wel tweedehands gekocht (zoals alles voor de baby trouwens 😇), dat scheelt een hoop geld en je hoeft hem niet meer zelf in elkaar te zetten, dat is fijn voor je relatie als je hormonaal bent 😉

6 maanden geleden
Ik ben zelf ook 1.63 en was bang dat ik de Hemnes misschien te hoog zou vinden want dat las ik soms tussen de ervaringen van anderen maar ik vond dat helemaal niet te hoog. De Koppang niet gezien (niet op gelet) maar ik denk dat ik die te laag zou vinden. Zou dat zeker even checken en vergelijken in het echt. Mijn man is overigens 1.82 en voor hem zou de Koppang echt veel te laag zijn.

6 maanden geleden
Ik heb ook de hemnes tweedehands via marktplaats. Echt nog als nieuw voor €150. En met nieuwe knopjes helemaal leuk. Ik ben 1.60m dus voor mij misschien wat aan de hoge kant maar nog prima te doen en mijn vriend is 1.85m, dus voor hem wel handig/nodig.
Verder kan je met de Skubb bakjes (set van 6) de kleine en middelgrote lades makkelijk organiseren. Ideaal! :) En een diepte van 50cm zoals de hemnes heeft is voor mij wel minimaal. Dan kan het verschoonkussen dat wij op het oog hebben (Leander Matty) precies overdwars erop.

6 maanden geleden
Ik heb ook de hemnes tweedehands via marktplaats. Echt nog als nieuw voor € ...
Ik ben 161cm en ik vind de hemnes heel fijn! Alles wat lager is doet pijn aan mijn onderrug.

6 maanden geleden
Reactie op VD2024
Bedankt voor al jullie reacties! Denk dat we dan toch maar voor de hemnes g ...
Wij moesten ‘m deels uit elkaar halen om mee te kunnen nemen van de vorige eigenaar. Lades eruit, die verder in elkaar gelaten, de rest deels (zo min mogelijk) uit elkaar. Mijn vriend had ‘m toen zo weer in elkaar met de online handleiding van IKEA. 👍🏻

6 maanden geleden
Ik dacht het zelfde. Uiteindelijk ben ik in de ikea wezen kijken naar de kasten en vond ik de koppang echt heel slap materiaal. De lades voelden bij open trekken alsof ze alle kanten op wiebelde en zo uit elkaar zouden vallen. Ik zou zelf voor de hemnes gaan als ik de meubeltjes voor het kamertje ga aanschaffen omdat deze echt steviger aanvoelde.