15 Reacties

vor 3 Monaten

Als je positief getest hebt op de dag dat je van de kliniek mocht testen, lijkt het me dat de medicatie dan uit je lichaam was en geen vals-positief meer kan geven. Bovendien had je de dag ervoor dus ook een negatieve test, dus het lijkt erop dat het uit je systeem was. Was je urine zondagochtend wel geconcentreerd genoeg? Niet veel gedronken die nacht bijvoorbeeld? De wekenindicator van clearblue heeft best wat hcg nodig om positief te zijn, dan zouden andere tests dat dus ook moeten zijn (tenzij de urine dus erg waterig was ofzo). Het zou kunnen dat het een biochemische zwangerschap was. Heel veel sterkte met wachten, hopelijk krijg je snel duidelijkheid ❤️

vor 3 Monaten

Bedankt voor je bericht! Ja dat lijkt mij ook idd, maar gebruikte nog wel progesteron, tot zaterdagavond. Ik heb in de nacht niets meer gedronken. 22u voor het laatst en toen ook voor het laatst naar het toilet geweest, net zoals anders. Ik heb wel het idee dat de urine 'goed' moest zijn. Het klinkt dan als een biochemisch zwangerschap, wat ik er op internet ook over lees. Heel jammer als dat het is! Ik bel morgen met de kliniek, dan maar horen wat zij er van zeggen. Dankjewel!

vor 3 Monaten

Helaas.... vanmorgen weer een negatieve test en licht bloed verlies. Nu wachten op de miskraam 😓 Ik gooi de app er weer af, veel te confronterend op dit moment.

vor 3 Monaten

Hi! Ik ben ook middels ivf zwanger en gebruik nog steeds utrogestan. Daar kan het niet mee te maken hebben. Wat super vervelend dat je dit zo hebt 😢 het kan idd een biochemische zwangerschap zijn geweest. Ik weet niet wanneer je Ovitrelle hebt moeten zetten? Die kan namelijk een vals positief geven. Ik had in mijn IUI traject namelijk 2 keer Ovitrelle om de progesteron hoog te houden. Dat blijft alleen wel 10 dagen in je systeem zitten en kan dus vals positief geven. Heel veel sterkte in ieder geval! 😘

vor 3 Monaten

Reactie op SandyKT

Hi! Ik ben ook middels ivf zwanger en gebruik nog steeds utrogestan. Daar k ...
Hoi, bedankt voor je berichtje. Ovitrelle heb ik eind juni gezet. Dat kan het niet meer zijn verwacht ik. De arts van de fertiliteitskliniek geeft aan dat het een zwangerschap is geweest. Maar helaas zal er een miskraam volgen. Dankjewel, voor jou een goede zwangerschap gewenst!

vor 3 Monaten

Reactie op SandyKT

Hi! Ik ben ook middels ivf zwanger en gebruik nog steeds utrogestan. Daar k ...
En gefeliciteerd natuurlijk!! Hopelijk kan je er van genieten.

vor 3 Monaten

Reactie op An2025

Helaas.... vanmorgen weer een negatieve test en licht bloed verlies. Nu wac ...
Ontzettend veel sterkte. Het lijkt snel op gang te komen. Ik zit in hetzelfde schuitje, alleen nog wachten tot het bloeden begint.

vor 3 Monaten

Reactie op An2025

Helaas.... vanmorgen weer een negatieve test en licht bloed verlies. Nu wac ...
Wat jammer, sterkte! ✨

vor 3 Monaten

Reactie op avada kedavra

Ontzettend veel sterkte. Het lijkt snel op gang te komen. Ik zit in hetzelf ...
Voor jou ook heel veel sterkte! Hoeveel weken was je?

vor 3 Monaten

Reactie op Evanna

Wat jammer, sterkte! ✨
Dankjewel!

vor 3 Monaten

Reactie op An2025

Voor jou ook heel veel sterkte! Hoeveel weken was je?
4 weken 5 dagen, jij dan? Kan je snel weer beginnen? Heb je nog cryos in de vriezer?

vor 3 Monaten

Reactie op avada kedavra

4 weken 5 dagen, jij dan? Kan je snel weer beginnen? Heb je nog cryos in d ...
6 weken 1 dag. Ik heb net een bericht gestuurd naar de kliniek. Nu afwachten wat ze zeggen. Heb nog 1 in de vriezer.

vor 3 Monaten

Reactie op avada kedavra

4 weken 5 dagen, jij dan? Kan je snel weer beginnen? Heb je nog cryos in d ...
Kan jij snel weer verder? Heb je ook via IVF of ICSI?

vor 3 Monaten

Reactie op An2025

Hoi, bedankt voor je berichtje. Ovitrelle heb ik eind juni gezet. Dat kan ...
Ah, dan is het dat idd niet.. heel vervelend 😥 Ik had zelfs soms het idee dat het nooit meer zou gebeuren, maar na 3 jaar medische trajecten (IUI en IVF) zijn wij eindelijk zwanger en kan het nog niet geloven. Wat ik wil zeggen is dat het nog steeds kan! ♥️ En dat ik heel goed begrijp dat je soms de hoop verliest, maar hou vol 😘 Hoe veel cryo’s heb je nog?

vor 3 Monaten

Reactie op An2025

Kan jij snel weer verder? Heb je ook via IVF of ICSI?
Wij zitten in een ICSI-TESE traject. Helaas geen embryos meer in de vriezer. Ziekenhuis heeft in september pas weer plek om opnieuw te beginnen. Ik zou graag sneller weer beginnen, maar ik denk dat mijn lichaam het wel fijn gaat vinden om een adempauze te hebben van alle hormonen. In wat voor traject zitten jullie? Sterkte met de miskraam. Ik kan je als tip meegeven om vast wat pijnstillers te nemen voor het op gang komt, dan is het scherpe randje er van af.