8 Reacties

3 maanden geleden

Nevermind verwijder dit topic maar. Heb al duidelijkheid nu m’n test oploopt 🥳

3 maanden geleden

Reactie op elisabethMC7

Nevermind verwijder dit topic maar. Heb al duidelijkheid nu m’n test oploop ...
Ik zat ook bij november 2024 club en nu hier! Super blij voor jou dat het toch een zwangerschap is!!! 😀🥳

3 maanden geleden

Gefeliciteerd!!

3 maanden geleden

Reactie op Ikzelf 1985

Ik zat ook bij november 2024 club en nu hier! Super blij voor jou dat het t ...
Ik ook! Na de miskraam (met medicatie opgang laten komen) heb ik een hele vage menstruatie gehad. Het begon met bruinige afscheiding en vervolgens ruim een week (wat voor mijn doen lang is) weinig maar constant bloedverlies gehad. Ik had het in theorie met een inlegkruisje per dag op kunnen vangen. Vandaag een positieve test gehad, maar ruim een week geleden merkte ik al aan alles dat ik al weer zwanger was. Hebben jullie dat ook zo gehad? Dar de klachten al veel sneller kwamen en de menstruatie zo gek was?

3 maanden geleden

Reactie op A.VP

Ik ook! Na de miskraam (met medicatie opgang laten komen) heb ik een hele v ...
Bij jou ook de innestelingsbloeding dan denk ik? Ik maak me zelf een beetje zorgen dat het bij mij idd ook al 5 dagen is nu. Echt maar een drupje elke keer, alleen bloed stelt me gewoon niet gerust omdat de vorige keer niet goed ging. Maar goed ik voel me nog steeds zwanger en ik durf zondag pas weer te testen ( om te kijken of de 1-2 weken van clearblue ook naar 2-3 weken is gegaan). Heb nog steeds pijnlijke borsten en de koffie smaakt vies en geuren erg sterk.

3 maanden geleden

Hoi, heel herkenbaar! Nu positief getest voor de tweede maar al 1 week bloedingen ( bij het afvegen, donker van kleur). Herken dit helemaal niet bij mijn 1e kindje… mocht gelukkig wel volgende week op de echo komen.

3 maanden geleden

Reactie op MenisKelid

Hoi, heel herkenbaar! Nu positief getest voor de tweede maar al 1 week bloe ...
Oh fijn! Hier 17 juli een vroege echo. Maar ik verwacht dan nog maar ongeveer 5+4 te zijn. Als het tegen zit zelfs maar 5. Kan je dan al een hartje zien kloppen? Is moeilijk te bepalen wanneer eisprong nou precies was na miskraam…

3 maanden geleden

😢 ik test nu weer negatief op digitaal en early test van Kruidvat. Snap er helemaal niks van want ik voel nog steeds allemaal symptomen. Nou moet ik zeggen dat de kat wederom het ook heeft aangevoeld denk ik, want die kwam donderdag op vrijdagnacht in 4:15 ineens miauwen en op mij zitten en weer dringende miauw. En sindsdien kwam die niet meer met z’n hoofd bij m’n buik liggen zoals begin van de week 😢 Ik las dat als het bij een innesteling verkeerd gaat je dan ook meer “ ongesteld ongesteld” zou moeten zijn, maar dat heb ik niet gehad…