Hallo allemaal,
Toch maar een topic openen, omdat ik de ene keer zo hoopvol ben en de andere keer onzeker…
Vorige keer zat ik in verwachting van ons eerste kindje ( november 2024) club.
Helaas bij 15 weken echo kwamen we erachter dat het hartje was gestopt bij 13 weken.
30 mei ben ik bevallen in het ziekenhuis, van een meisje. Ze kwam er helemaal heel en mooi uit en de moederkoek kwam ook meteen ( wat best bijzonder schijnt te zijn), dus geen operatie nodig gelukkig.
Ze hebben toen naderhand nog een echo gedaan en de baarmoeder was ook helemaal schoon.
Fysiek vrij snel weer fit en 11 juni had ik toen controle afspraak in het ziekenhuis. De uitslagen van onderzoeken waren ook al binnen. Oorzaak was triploidie, dus kans op herhaling nihil. En het nabloeden was ook gestopt. Dus van de gynaecoloog mocht ik alles weer gewoon doen.
Nu heb ik geen flauw idee hoe mijn cyclus in elkaar zit sindsdien. Voor m’n gevoel wel m’n eierstokken gevoeld. Had nog een test gedaan rond de 11e die was nog licht licht positief.
Nu…. Vorige week maandag had ik een CB early test gedaan en die was volgens mij helemaal blanco. Mijn man had dat ook gezien. Afgelopen zondag had ik ook een soort van gevoel om te testen en was er heel licht een streepje zichtbaar ( dat was de Kruidvat test) Maar echt dat je het bijna niet kan zien. Clearblue digital erbij gehaald en nog zo’n zelfde clearblue blue early on te vergelijken. Daar zag ik ook even heel licht een streepje en digital zei 1-2 weken zwanger.
Maar… ik ben dus bang dat ik het de week ervoor verkeerd heb gezien en dat er gewoon nog steeds wat Hcg in m’n lichaam aanwezig is.
En gisteren had ik even een drup roodbruin bloed en sindsdien alleen maar wat bruine drupjes. Is vandaag ook af en toe bij het plassen en afvegen nog wat vaags.
Zou ik toch zwanger kunnen zijn en dit een innesteling? Vorige zwangerschap had ik geen innestelingsbloed namelijk.
Ik heb verder:
- pijnlijke borsten
- vandaag ineens alles sterker ruiken
- de kat kwam sinds eergisteren en vandaag bij mijn buik liggen, wat die normaal nooit doet
Wat denken jullie? En de specifieke vraag dus: kan innesteling heel licht bruin met wat puntjes zijn? Ik lees meestal dat na miskraam ingesteldheid juist heel heftig kan zijn. Vind het echt zo spannend, want het zou bijna te mooi om waar te zijn zijn als het meteen weer raak is.