9 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad. Ook zo erg dat ik de vk heb gebeld. Ze vertelde me dat dit banden pijn is of het oprekken van de baarmoeder wat je voelt. Het was bij mij na een week ongeveer weg

3 maanden geleden

Ik zou snel de verloskundige bellen! Met veel pijn is er kans op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap…

3 maanden geleden

Reactie op margocs

Ik zou snel de verloskundige bellen! Met veel pijn is er kans op een buite ...
Dat lijkt me zo heftig he… De krampen zijn niet op een plekje alleen, maar komen van links naar rechts. Ik hoop zo erg dat het geen bbz is. Ik heb me net aangemeld via de website van de vk. Of zal ik direct bellen?

3 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad. Ook zo erg dat ik de vk he ...
Heb jij heb jij ook altijd zo’n intense menstruatiekrampen gehad? Het maakt mij echt onzeker joh.

3 maanden geleden

Hier ook heel veel pijn. Normaal met menstruatie ook enorm veel pijn. Ik heb endometriose. Herken dit van mijn vorige zwangerschappen. Bij mij ging het na een aantal weken over. Paracetamol kun je innemen en een warme kruik helpt ook goed bij mij.

3 maanden geleden

Reactie op sharona1234

Ik heb dit bij de eerste zwangerschap ook gehad. Ook zo erg dat ik de vk he ...
Ik heb ook vandaag contact gehad en hetzelfde te horen gekregen. Ik moest opletten op drukpijn, koorts, bloedverlies en pijn tussen de schouderbladen. En dat heb ik gelukkig niet! Ik hoop ook dat het snel wegtrekt..

3 maanden geleden

Ik heb een BBZ gehad in de rechtereileider. De pijn leek totaal niet op menstruatiepijn, hoop dat je hiermee iets gerust kan stellen ;)

3 maanden geleden

Ik heb dit gehad bij mijn dochtertje vier jaar geleden. Onwijs pijnlijk en eng was het. Vervolgens wel een gezond kindje mogen krijgen! Bij mij was het toen na twee weken over. (Starte ook in week 5) Nu heb ik ook wel buikpijn maar zijn het mijn darmen. Ook pijnlijk maar niet te vergelijken met toen. Ik hoop dat het bij jou ook snel over is!

3 maanden geleden

Ik ben momenteel 5w5D in verwachting. Heb maandag licht bloedverlies gehad en wat lichte krampen. Echter werden de krampen gisteren erger en verloor ik plots veel bloed en toen een grote klodder van ongeveer 10cm. Ik dacht dat ik een miskraam had gekregen en belde de gynaecoloog die mij meteen heeft kunnen zien. Wij kregen toen het goede nieuws dat onze embryo en vruchtzakje er nog heel netjes bij lagen. Er was nog geen hartslag te horen, omdat het nog net te vroeg is. Nu heb ik volledige bedrust gekregen voor de komende 2 weken