7 Reacties

2 maanden geleden

Hoi! Ik heb hetzelfde hoor .. ene dag merk ik echt dag merk ik echt dat ik zwanger ben, maar net zoals vandaag bijvoorbeeld heb ik echt nergens last van en voel ik me prima. Gelukkig heb ik vrijdag een echo, want het maakt me na 2 miskramen ook echt onzeker .. als ik een positieve echo heb, weet ik dat het goed zit en het prima is om niet elke dag kwaaltjes te hebben. Heb jij al een echo gehad?

2 maanden geleden

Ik heb dit ook hoor, van overgeven tot echt 0 klachten. Nu nemen ze ook steeds verder af merk ik, maar vanmorgen een goede echo gehad 😊

2 maanden geleden

Ik heb precies hetzelfde. Ik voel me over het algemeen prima. Wat ik merk is soms wat moodswings en vermoeidheid, maar ook dat is de ene dag beter dan de andere. Ik heb voor elke goed zwangerschap een miskraam gehad, behalve voor deze. Ergens half en half verwacht ik dus nog dat dit niet meteen een goede zwangerschap kan zijn en het dus toch nog ergens mis 'moet' gaan. Volgende week woensdag termijnecho🤞🏻🤞🏻

2 maanden geleden

Hi! Ik heb me laatst laten vertellen dat dit kan komen doordat je hcg elke 2 dagen verdubbeld. Als deze verhoogd kun je meer klachten hebben. Ik merk ook dat de ene dag beter gaat dan de andere, qua klachten! Echt een patroon kan ik er nog niet in vinden (dag goed, dag minder goed), maar tis zeker de ene dag wel beter dan de andere! Zou me niet te veel zorgen maken als je een dagje iets minder klachten hebt..

2 maanden geleden

Bij mij wisselt het ook enorm per dag. Zat gisteren nog zittend te koken omdat ik zo beroerd was, misselijk, moe alles. En vandaag gaat eigenlijk wel prima. Heb medicatie liggen voor de misselijkheid, maar het is ook een enorm geruststelling die klachten na een eerdere miskraam. Dus voel een drempel om het te nemen (ook al functioneer ik sommige dagen amper van de misselijkheid)

2 maanden geleden

Reactie op Banna

Bij mij wisselt het ook enorm per dag. Zat gisteren nog zittend te koken om ...
Hi wat neem je in voor je misselijkheid

2 maanden geleden

Reactie op atjeh

Hi wat neem je in voor je misselijkheid
Emesafene (voorgeschreven door fertiliteitsarts)