8 Reacties

3 maanden geleden

Hey Jet! Ik heb heel veel cursussen hierover gedaan en ik zou als ik jou was hier mee stoppen. IF geeft wel degelijk een soort stress op je lichaam, wat je nu natuurlijk niet kunt gebruiken. Ook is het belangrijk (als het mogelijk is ivm misselijkheid natuurlijk ☺️) dat je jezelf goed nourished en voedt in deze periode. Hoop dat je er wat aan hebt!

3 maanden geleden

Reactie op Agnieszkalow

Hey Jet! Ik heb heel veel cursussen hierover gedaan en ik zou als ik jou wa ...
Dankjewel voor je reactie! Ik probeer zo goed als mogelijk te letten op wat ik eet! Zoveel mogelijk gezond en gevarieerd 😊

3 maanden geleden

Reactie op jet127

Dankjewel voor je reactie! Ik probeer zo goed als mogelijk te letten op wat ...
Als het lastig is om om te schakelen van IF naar wel sochtends eten zou je eventueel met wat fruit of bottenbouillon (als je vlees eet) kunnen beginnen. Of iets lichts verteerbaars zoals brinta. Fijne zwangerschap! ♥️

3 maanden geleden

Reactie op Agnieszkalow

Als het lastig is om om te schakelen van IF naar wel sochtends eten zou je ...
Dankjewel! Ik begin inderdaad eigenlijk altijd met fruit en dat bevalt tot nu toe goed 😊

2 maanden geleden

Hoi hoi :). Ik doe het ook regelmatig een x aantal maanden en dan stop ik weer. Bij een zwangerschap stop ik eigenlijk altijd en eet ik gewoon de gehele dag. Is volgensmij ook beter.

2 maanden geleden

Ik doe al 4 jaar aan IF, 20 uur vasten en 4 uur eten, maar gelijk mee gestopt na te hebben gelezen dat dit niet gezond is. Voor mij was dit één van de tekenen dat ik zwanger was, had zoveel honger opeens overdag.

2 maanden geleden

Ik doe ook al jaren aan IF. Vanaf het moment van mijn positieve test ben ik er mee gestopt. Na de zwangerschap pak ik het weer op. Tot die tijd is mijn lichaam voor mijn kindje aan het werk.

2 maanden geleden

Ik doe het ook al ruim een jaar. Ben er direct mee gestopt. Heb ‘s ochtends ook echt honger 😅