34 Reacties

één maand geleden

Ik ben een kleine 12 weken nu en bij mij tot nu toe ook alles inwendig geweest! De laatste van afgelopen Woensdag was wel uitwendig alleen hier was inderdaad haast niets op te zien! Maar alles is goed dus ik denk dat het gewoon de een of de ander is! En vooral ook de ligging van het kindje

één maand geleden

Ik heb gisteren de 13 weken echo inwendig gehad (met 13+3), omdat de baby heel laag in mijn baarmoeder lag. Was ook lastig uitwendig te zien!

één maand geleden

Bij mij ook! Mijn baarmoeder ligt naar achteren, was niks te zien anders, dus tot 13 weken echo inwendig gehad. Een echo met 15 weken is wel uitwendig geweest 😊

één maand geleden

Reactie op nubis00

Ik heb gisteren de 13 weken echo inwendig gehad (met 13+3), omdat de baby h ...
Vind je dat zelf vervelend? Of heb je er ook niet zo veel moeite mee? Ik ben namelijk allang blij dat ik die kleine goed kan zien🙈

één maand geleden

Reactie op Lisanne62025

Bij mij ook! Mijn baarmoeder ligt naar achteren, was niks te zien anders, d ...
Ja hier ook een naar achter gekantelde baarmoeder! Ben benieuwd, volgende week heb ik de 13 weken echo met 13+5, ben benieuwd of dit lukt uitwendig want ze blijven het proberen😊

één maand geleden

Reactie op NathalieRegenspurg

Ik ben een kleine 12 weken nu en bij mij tot nu toe ook alles inwendig gewe ...
Hebben ze daarna wel alsnog inwendig gedaan? Hier komt het door de naar achter gekantelde baarmoeder. Ben benieuwd of volgende week de 13 weken echo lukt uitwendig (ben dan 13+5)

één maand geleden

Reactie op Maria201623

Vind je dat zelf vervelend? Of heb je er ook niet zo veel moeite mee? Ik be ...
Mij maakt het echt helemaal niets uit! Ben inderdaad al blij dat ze de kleine goed zien. Voordeel wat wij hadden; wij konden het geslacht heel goed zien bij de 13 weken echo omdat het inwendig was!

één maand geleden

Ik heb morgen eentje met 12+3, ben benieuwd op het opnieuw inwendig gaat zijn maar denk van wel.

één maand geleden

Ik had gister mijn termijn echo ik ben nu 12+5. Uitwendig lukte het goed om alles te zien maar lukte geen goede meting omdat de baby niet goed lag. Uit eindelijk is de meting inwendig gedaan. Als de meting uitwendig was gelukt had ik geen inwendige hoeven hebben.

één maand geleden

Mijn vorige zwangerschap heb ik tot en met 20 weken (deels) inwendige echo's gehad. Deze zwangerschap wonderbaarlijk alles goed te zien uitwendig. Bij mij kwam het vooral door mijn buikvet, wat even heel ontactisch in het ziekenhuis werd benoemd..

één maand geleden

Bij mij vroegen ze het, ze deden de eerste echo uitwendig vroegen of daarna inwendig mocht. Alleen wou die inwendig niet in beeld. Bij 13 weken echo precies het zelfde. Dus voor nu hoop ik dat het uitwendig kan blijven. En de vragen kwamen ook echt doordat ik zwaarder ben dan de gemiddelde dame. Dit gaven ze ook toe. Daarin tegen vond ik het heel grappig dat die dus inwendig amper te zien is 😅🤣

één maand geleden

Ik heb in beide zwangerschappen nog nooit een inwendige echo gehad..

één maand geleden

Bij mijn eerste zwangerschap alles uitwendig gehad, zelfs met 7 wk. Nu deze tweede zwangerschap beide echo’s inwendig. De tweede echo was eerst uitwendig maar baarmoeder lag gekanteld / te diep dus ze moest te hard drukken en kreeg het niet mooi en adviseerde inwendig als ik ermee instemde. Natuurlijk, mooiere foto’s. Haha. Nu zag ik teentjes en vingertjes. Volgende week de 13 weken echo met 12+6.

één maand geleden

Reactie op skimod

Bij mijn eerste zwangerschap alles uitwendig gehad, zelfs met 7 wk. Nu deze ...
Ben benieuwd of die volgende echo dan ook inwendig moet🙈! En inderdaad ik heb ook super mooie en duidelijke foto's!

één maand geleden

Ik heb ook alles inwendig gehad. Bij 12+6 had ik de 13 weken echo en die is uiteindelijk uitwendig gelukt. Komt vanzelf 😊

één maand geleden

Nu 12 weken met 2 uitwendige echo’s. Beide keren lukte het prima maar moest ze ook wel goed drukken

één maand geleden

Bij mij hebben ze ook alle 3 de echos inwendig gedaan omdat wat laag laag en goede buikspieren. Ook geen problemen mee en inderdaad veel mooier beeld!

één maand geleden

Ik ben wat steviger, de termijnecho met 10+4 was uitwendig, maar daar heb ik de volgende dag nog last van gehad omdat ze zó hard moest drukken. Uiteindelijk kreeg ze daarmee nog niet het beeld dat moest en is het uiteindelijk alsnog inwendig gegaan. Mijn hele onderbuik was beurs. De 13 weken echo met 12+4 heeft ze ook eerst uitwendig geprobeerd, maar het beeld was niet duidelijk genoeg en toen ook inwendig. Dus praktisch alle echo's zijn tot nu toe bij mij ook inwendig geweest.

één maand geleden

Reactie op Maria201623

Ben benieuwd of die volgende echo dan ook inwendig moet🙈! En inderdaad ik ...
Haha ja ik ook. Als het moet… dan moet het. Het is niet leuk maar alles voor het beste onderzoek en mooiste foto’s. Beter dan hard gedruk op de buik. Ik ga maar uit van inwendig. Kan het alleen maar meevallen😂

één maand geleden

Ik ben mijn 13 wekenecho uitwendig begonnen. Eerst was mijn blaas te vol waarvoor ze het niet goed kon zien en na het plassen mijn darmen te onrustig waardoor we toch inwendig gegaan zijn. Vond ik eigenlijk alleen maar leuker want ze kon al zo veel meer zien. Ik heb alleen de termijnecho uitwendig gehad, de rest tot nu toe ook inwendig