10 Reacties

14 dagen geleden

Ik heb dit bij mijn dochtertje gehad inmiddels 3 jaar, 24/7 jeuk! Ik smeerde tubes menthol gel leeg van de etos, lekker in de koelkast zetten en dan smeren, ik sliep in de herfst en winter zelfs met een ventilator aan gericht op mij, koude douche nemen en dan smeren

14 dagen geleden

Wat ontzettend vervelend zeg. Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschap (hopelijk blijft me dit nu bespaart). Menthol gel hielp kort maar gelukkig wel goed. Veel smeren inderdaad.

13 dagen geleden

Ik had dit bij mijn vorige zwangerschap, bij mij hielp de menthol talkpoeder van kruidvat

13 dagen geleden

Vette zalf smeren.

13 dagen geleden

Ik zou even overleggen met je huisarts. Zij hebben hier verstand van en kunnen je vast iets adviseren wat je tijdens de zwangerschap kunt gebruiken

10 dagen geleden

Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben! Ik ben er al voor bij de huisarts geweest en verloskundige gebeld maar die konden weinig doen.. Het is echt verschrikkelijk inderdaad 😞

10 dagen geleden

Ik heb elke zwangerschap verschrikkelijke jeuk en uitslag. Nu weer en echt beide armen en buik zit onder . Heb een creme voor de jeuk maar doet niet veel. Kreeg de tip sudocreme dus proberen waard

10 dagen geleden

In mijn vorige twee zwangerschappen ook jeuk gehad, maar nu echt extreem. Ik lig vaak zo erg te krabben dat mijn hele armen en benen ondertussen onder de plekken en korstjes zitten. Van alles al gesmeerd maar niks hielp echt. Ik slik nu Loratadine (een antihistaminica) en dat helpt gelukkig!

10 dagen geleden

Lipikar body lotion van La roche posay helpt heel goed

9 dagen geleden

Hoi hoi, ik ben op dit moment 15,5 week zwanger en werk in een huisartsenpraktijk. Heb zelf ook ontzettend veel last van zwangerschapsjeuk. De huisartsen bij ons in de praktijk hebben me lanettecrème met vaseline aangeraden om vooral de droogheid tegen te gaan. Ook kan je koelzalf of cetomacrogol crème proberen. Deze kan je op recept krijgen maar ook gewoon bij de Kruidvat kopen. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben!