3 Reacties

3 maanden geleden

Ben ook 21 en 6+3, ben van plan het pas te vertellen als ik m niet meer kan verstoppen. Met een leuk rompertje ofzo

3 maanden geleden

Lieve mama to be, Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Het lijkt mij heel spannend om het je ouders te vertellen. Een paar tips: 1. Bespreek vooraf met je vriend wat je wilt en wat je niet wilt. Zo kunnen jullie elkaar ondersteunen en zorgen dat jullie niet "omgepraat" worden. 2. Wees zelf positief: als ze zien hoe gelukkig jullie ermee zijn, worden zij dat op den duur zelf ook. 3. Doe het op een rustig moment, zodat er tijd is om het er daarna te overhebben. Een aantal ideeën om het te vertellen: 1. Geef een cadeautje met jullie worden opa en oma (rompertje, fotolijstje, opa&oma starterskit, echo.) 2. Laat ze een rebus oplossen. 3. Een shirt met erop dat je een baby in je buik hebt. Zoiets? Hopelijk heb je er wat aan. Veel succes en geniet van je zwangerschap 💜

3 maanden geleden

Hey, ik ben zelf 19 en wij zijn ook in verwachting nu 4 weken. Je bent niet alleen💞. Ik vind het zelf ook dood eng om te gaan vertellen maar het is onze keus en ik weet dat wij fantastische ouders gaan zijn. Wij hebben alles tot onze beschikking om ons kindje een goed leven te geven. Tegenwoordig vind iedereen overal wat van maar mijn moeder was 21 toen ze mij kreeg en ik vind het fantastisch om een jonge moeder te hebben. Misschien heb jij het al 21 jarige wel veel beter voor elkaar dan een 30 jarige. Leeftijd zegt niks over wat voor moeder je wordt. Ik zou het gewoon met overtuiging vertellen zodat het duidelijk is dat jullie je keus hebben gemaakt, dan zullen ze misschien er ook wat sneller begrip voor hebben. Ik kies ervoor om het de komende weken nog voor onszelf te houden en het andere niet te vertellen.💖