22 Reacties

één maand geleden

Hey wat leuk! Ik ben zelf ook een jonge moeder van 22 jaar oud ik heb ook een zoontje van 2 jaar en 2 maanden en ben nu 13+5 weken zwanger. Ik woon zelf in anna paulowna, dus het is vrij in de buurt!

één maand geleden

Hoi hoi! Ik ben ook net 25 en 14 weken zwanger van mijn tweede kindje 😊. Mijn eerste is bijna 8! Dus ik werd op mijn 17e voor het eerst moeder 🙈. Ik herken het wel, mijn vriendinnen zijn ook nog geen moeder. Mijn schoonzus heeft wel een baby, dus ik ben straks toch niet de enige met jonge kinderen

één maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Hey wat leuk! Ik ben zelf ook een jonge moeder van 22 jaar oud ik heb ook e ...
Ooh wat leuk! En wauw wat mooi dat je al een zoontje hebt, jij was er al helemaal vroeg bij, ik hou ervan. Ik zie op je pagina dat jij 23 maart bent uitgerekend en ik 25! We zitten onwijs dicht bij elkaar

één maand geleden

Reactie op FabjeN

Hoi hoi! Ik ben ook net 25 en 14 weken zwanger van mijn tweede kindje 😊. M ...
Wow! 17 is al helemaal jong! Was dat een bewuste keuze geweest?

één maand geleden

Reactie op melaniebeermann

Ooh wat leuk! En wauw wat mooi dat je al een zoontje hebt, jij was er al he ...
We zijn dan samen op 25 maart uitgerekend 😍

één maand geleden

Hoi hoi, hier ook een jonge moeder ik ben nu 22 en heb een dochter van 1,5 jaar en nu zwanger van onze 2 e dochter 15+4 weken. Ik woon alleen in flevoland

één maand geleden

Hi! Ik zal 20 zijn wanneer ons kleintje geboren wordt, ook lekker jong :). Ik kan waarschijnlijk na mijn 25e wegens een aandoening geen kindjes meer krijgen dus wij zijn enorm gelukkig met de komst🩵. Ik ben nu 13+6 zwanger!

één maand geleden

Reactie op melaniebeermann

Ooh wat leuk! En wauw wat mooi dat je al een zoontje hebt, jij was er al he ...
Jaa ik was op mijn 19de moeder geworden, wat leuk dat wij zo erg bij elkaar liggen zeg!🥰

één maand geleden

Hier een jonge moeder! Nu 23 en heb een zoon van 19 maanden. Nu zwanger van zoon nummer 2, 14 maart uitgerekend. Heel herkenbaar hoor dat niemand in dezelfde fase zit🙈 ben zelf bij nummer 1 onverwachts zwanger geraakt door de spiraal heen, zat toen midden in mijn hbo studie. Bij mij is iedereen om mij heen nog helemaal bezig met student zijn, of net een eerste baan hebben hahaha Nu dus wel gepland zwanger van nummer 2 en nog steeds niemand van mijn vrienden in dezelfde fase

één maand geleden

Reactie op Tessssjeeee

Jaa ik was op mijn 19de moeder geworden, wat leuk dat wij zo erg bij elkaar ...
Zeker leuk! Heb jij verder ook weinig vriendinnen om je heen in dezelfde fase?

één maand geleden

Reactie op melaniebeermann

Zeker leuk! Heb jij verder ook weinig vriendinnen om je heen in dezelfde fa ...
Dat ik zwanger was van mijn zoontje maar 1 iemand, nu wel steeds meer. Dan wel niet zwanger maar wel met jonge kinderen en babys. Maar ik was wel de aler eerste😅 dat vond ik wel echt moeilijk, nu valt het me echt mee!

één maand geleden

Hey hey! Ik ben Kirsten en ook net 25 jaar geworden. Vorig jaar moeder geworden van een dochter en nu 14 weken zwanger van de 2e! In mijn omgeving heb ik ook weinig vrouwen die er bewust voor kiezen jong moeder te worden. Ik mis hierdoor ook echt aansluiting bij bijvoorbeeld het kinderdagverblijf van onze dochter waar de gemiddelde leeftijd 40+ is. Toevallig dat mijn beste vriendin nu tegelijk zwanger is maar verder niemand waarmee ik mijn verhalen mee kan delen (op natuurlijk familie na)

één maand geleden

Reactie op YoungMomK

Hey hey! Ik ben Kirsten en ook net 25 jaar geworden. Vorig jaar moeder gewo ...
Jaa dat snap ik! Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn voor mij. Wat fijn dat je beste vriendin zwanger is, super bijzonder!

één maand geleden

Hoii, Ik ben 26 en zwanger van nummer 3 (de eerste is 8 jaar, de tweede 8 maanden en ik ben uitgerekend op 28 maart dus nu 13 weken zwanger). De meeste mensen die ik ken willen nog lang geen kids of zijn nu erover aan het nadenken. Wel een beste vriendin die zelf 26 is en haar tweede verwacht

één maand geleden

Reactie op melaniebeermann

Jaa dat snap ik! Ik ben benieuwd hoe dat gaat zijn voor mij. Wat fijn dat j ...
Je moet er vooral écht van genieten. Want hoe vreselijk ik vond als mensen zeiden ‘geniet ervan want het is zo voorbij’ het is zó waar.. hoe voel je je verder? Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

één maand geleden

Reactie op YoungMomK

Je moet er vooral écht van genieten. Want hoe vreselijk ik vond als mensen ...
Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het zo voorbij is. Ik ga ook écht genieten! Mijn zwangerschap gaat goed! Ik heb weinig klachten, ook geen misselijkheid gehad. Ik denk ook dat een positieve mentaliteit meespeelt. Tenzij je natuurlijk écht vervelende klachten hebt. En jij??

één maand geleden

Hoezeer sommige mensen ook "durven" oordelen moet je er gewoon van genieten, ik was 17 toen ik van de eerste in verwachting was en nu in verwachting van de 2de er zit zo 5 jaar tussen maar is niet minder leuk.

één maand geleden

Reactie op melaniebeermann

Ik kan me inderdaad heel goed voorstellen dat het zo voorbij is. Ik ga ook ...
Hier gaat ook alles goed! Op wat kleine kwaaltjes en bekkenpijn na verloopt alles erg soepel. Positieve mindset helpt zeker. Bij mijn eerste ook altijd positief geweest. Hielp vooral erg goed bij de bevalling.

25 dagen geleden

Hey weet niet of ik nog in jullie categorie val🫣 maar 29 en zwanger van ons 9e kindje 🤍 kreeg m’n oudste toen ik net 21 was geworden 🥰

24 dagen geleden

Reactie op michellegd

Hey weet niet of ik nog in jullie categorie val🫣 maar 29 en zwanger van on ...
Allahouma barik 🩷