12 Reacties

één maand geleden

In beide gevallen dachten wij een jongetje en de eerste werd een meisje. De tweede lijkt volgens de nub ook op een meisje. Als je vraagt wat jouw baby voor geslacht heeft aan de hand van deze echo kan ik je niet helpen; te onduidelijk.

één maand geleden

In beide gevallen dachten wij een jongetje en de eerste werd een meisje. De ...
Ben benieuwd maar heb al een afspraak gemaakt voor een afspraak. Was gewoon benieuwd naar bovenstaande vragen 😊

één maand geleden

Spannend! Ik wil het zelf niet weten, bij mijn eerste wist ik het ook niet.

één maand geleden

Ik had 2x sterk gevoel dat het een meisje werd en dat klopte. Nu heb ik het gevoel een jongen te krijgen maar ik weet het 5 oktober pas

één maand geleden

Eerste keer sterk het gevoel meisje en dat klopt, tweede keer dacht ik weer meisje en dat was een jongen, derde keer dacht ik weer een jongen en klopte ook. Nu denk, maar hoop ik ook, een meisje dus nog even afwachten:)

één maand geleden

Heel eerlijk.. volgens mij hebben moeders het net zo vaak volledig fout als dat ze het goed hebben. Blijft het een 50/50 kwestie

één maand geleden

Eerste keer overtuigd dat het een meisje was, bleek een jongen (wisten we pas bij de geboorte). Nu denk ik opnieuw dat het een meisje is, maar dat is omdat mijn zwangerschap tot nu toe volledig anders verloopt dan de vorige keer hahaha. Ik heb 27 september de geslachtsecho! Vorige keer wilden we het niet weten, nu wel.

één maand geleden

Hier zwanger van de 3e. Al 2 jongens, wisten bij beide niet wat het ging worden en dat gaan we nu ook niet doen. Had overigens geen voorgevoel oid.

één maand geleden

Wij willen het wel weten. Bij de eerste 2 zat ik juist qua gevoel. Nu denk ik dat het opnieuw een jongen is. We zullen het eind september wel weten. Ik heb geen voorkeur.

één maand geleden

Reactie op iirrssjjee

Eerste keer overtuigd dat het een meisje was, bleek een jongen (wisten we p ...
Dit betekende bij mij niets🙈 eerste en tweede zwangerschap waren precies hetzelfde maar toch echt ander geslacht

één maand geleden

Haha, vorige keer was mijn man er van overtuigd dat het een meisje was, ik dacht een jongen. Het is toch écht een meisje 😅

één maand geleden

Bij de eerste dacht ik een jongen en dit klopte. Maar bij de tweede was ik er zeker van dat het een meisje was, ook omdat de zwangerschap zo anders verliep (hg terwijl ik bij de eerste zwangerschap amper misselijk was), maar dit bleek toch ook een jongen. Ga er nu vanuit dat het weer een jongen zal zijn maar een meisje lijkt me stiekem heel erg leuk!