556 Reacties

4 dagen geleden

217馃┑

4 dagen geleden

218 馃┑

4 dagen geleden

218馃┓

4 dagen geleden

219馃挋

4 dagen geleden

馃挋220 馃┓218 馃挍52

4 dagen geleden

221馃挋

3 dagen geleden

馃┑222

3 dagen geleden

馃挋 223

3 dagen geleden

馃挅219

3 dagen geleden

馃┑224

3 dagen geleden

馃挅 220

3 dagen geleden

馃挋225

2 dagen geleden

Oeps... onze geslachtsecho was fout. Wij krijgen een jongen i.p.v. een meisje 馃槼 馃挋226 馃┓219

2 dagen geleden

Onze geslachtsecho was ook fout. Wij krijgen ook een jongen ipv een meisje. 馃挋227 馃┓218

2 dagen geleden

Reactie op Lin883

Onze geslachtsecho was ook fout. Wij krijgen ook een jongen ipv een meisje. ...
O jee! Dat lijkt mij schakelen zeg. Ik heb as dinsdag de 20 weken echo en met 15 weken een pretecho gedaan waar ze een meisje zagen

2 dagen geleden

馃┓219

2 dagen geleden

Reactie op Diaan1988

O jee! Dat lijkt mij schakelen zeg. Ik heb as dinsdag de 20 weken echo en ...
Ja dat was het ook! Zat te janken bij de echo praktijk want wij hebben al 2 jongens. Ik vond mezelf tegelijkertijd ego茂stisch maar het leek alsof ik moest rouwen om het feit dat ik nooit een dochter zou hebben. Ik ben nu een paar uur later en het is volledig ingedaald. Voor mijn vriend is het zijn eerste kind en hoorde hem net zeggen dat een zoontje voor hem eigenlijk leuker is. Heel apart vergeleken met mijn emoties een paar uur geleden maar voel alleen maar onvoorwaardelijke liefde voor mijn kereltje馃挋. Hoop dat het bij jullie wel klopt!

2 dagen geleden

Reactie op Lin883

Onze geslachtsecho was ook fout. Wij krijgen ook een jongen ipv een meisje. ...
Ach ja zo vervelend he. Ik moest ook echt even schakelen maar heb er al snel vrede mee. Ik dacht dat ik het erger zou vinden馃き Wij hebben al 1 zoon, een meisje was heel leuk geweest. Maar ergens is 2 jongens ook helemaal prima. Onze 16 weken echo was ook we watl rommelig, beide geslachten gezien en daarna teruggekomen en een meisje gezien. Maar nu echt overduidelijk een jongen.

茅茅n dag geleden

馃挋228 馃┓218 Wij zijn er vandaag achter gekomen dat wij na 2 meiden een jongen krijgen! Toch wel een beetje spannend, het onbekende!馃槄

茅茅n dag geleden

Reactie op Deems1991

馃挋228 馃┓218 Wij zijn er vandaag achter gekomen dat wij na 2 meiden een jong ...
Volgens mij moeten de meisjes nu 219 zijn