13 Reacties

één maand geleden

Gewoon benieuwd hoor maar hoezo zijn jullie hier al zeker van? En qua naam: misschien leuk om ook de naam van jullie dochter te delen? Of voorbeelden van namen die jullie wel/niet mooi vinden oid

één maand geleden

Ons dochter heet Julia. En we vinden geen enkel jongensnaam leuk, dat is een beetje het probleem. Matthijs en Benjamin zijn de enige die een beetje in de buurt komen van wat we leuk vinden, maar is het toch niet (ook in combinatie met achternaam en familieleden)

één maand geleden

Oliver, Arlo, Boaz of Lieuwe vind ik wel bij Julia passen. Jongensnamen vind ik ook veel lastiger dan meisjesnamen

één maand geleden

Reactie op Voorheteerstmama22

Ons dochter heet Julia. En we vinden geen enkel jongensnaam leuk, dat is ...
Julian

één maand geleden

Arno Ferre Valentijn Leonard

één maand geleden

Alex Oscar Lucas

één maand geleden

Jongensnamen zijn ook veel moeilijker. Bij Julia denk ik de volgende namen: Dorian, Noan, Lukas, Elias.. het blijft lastig

één maand geleden

Reactie op khadija bellie

Julian
Julia en Julian ? 🥲

één maand geleden

Wij vinden Jonas erg mooi!

één maand geleden

Hier misschien wat inspiratie voor namen die passen bij Julia en ook een tijdloze stijl hebben zoals Matthijs en Benjamin. Thomas Maxime Ruben Martin Jasper Floris Maarten Sander Victor Mattias Dominic/Dominique Vincent Ben ook nieuwsgierig (en een beetje jaloers) hoe je al zeker weet dat het een jongen is. 🤭

één maand geleden

James, olle, torro, mads, zoran, Lio, kiyan, morris, sem

één maand geleden

Reactie op Regen147832

Oliver, Arlo, Boaz of Lieuwe vind ik wel bij Julia passen. Jongensnamen vin ...
Och Oliver en Olivier staan al jaren op mijn lijstje maar helaas wil partner het niet. Te ‘chique’ volgens hem.

één maand geleden

Reactie op Voorheteerstmama22

Och Oliver en Olivier staan al jaren op mijn lijstje maar helaas wil partne ...
Van Olivier snap ik dat wel, heb ik ook een beetje zo'n kakker/zuidas associatie mee op de een of andere manier. Maar Oliver juist weer helemaal niet. Misschien kun je hem even wijzen op Oliver Twist, als er iemand niet chique is... ;)