13 Reacties

3 maanden geleden

Hier hetzelfde maar precies andersom. Twee heerlijke ventjes en zou natuurlijk net als wat jij zegt hartstikke blij zijn met nog een jongen. Maar stiekem zou ik een meisje ook wel echt heel erg leuk vinden. Ik kan je helaas dus niet verder vertellen aangezien ik twee jongens heb en die zwangerschappen waren totaal anders en deze is ook echt weer anders 😂

3 maanden geleden

Reactie op babeez

Hier hetzelfde maar precies andersom. Twee heerlijke ventjes en zou natuurl ...
Jaaa preciess!! Nou hoop ik toch stiekem voor jou dat het een meisje zal zijn🩷 spannendd !!!

3 maanden geleden

Oh hier precies het zelfde. Twee mooie meiden. En hoe leuk zou het zijn als er ook een jongetje bij komt!! Maar uiteraard is een meisje ook gewenst❤️ Ik voel me ongeveer het zelfde als bij de eerste twee op dit moment. Behalve dat ik nu echt nul energie heb, maar dat komt wellicht ook door de andere twee rond rennende (en billen schuivende) meiden

3 maanden geleden

Reactie op marloesdr

Oh hier precies het zelfde. Twee mooie meiden. En hoe leuk zou het zijn als ...
De geen energie herken ik ik denk inderdaad dat die meiden daar ook wel beetje voor zorgen😂

3 maanden geleden

Ik heb ook 2 meiden en ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zou het ergens super leuk vinden als dit ook weer een meisje is, maar ik weet nog hoe schuldig ik me bij de 2e naar mijn vriend voelde dat we weer een meisje kregen😅 ik ben nu zwanger van de 3e en ik zou mijn vriend ook graag een zoon geven. Diep van binnen ben ik ook een beetje bang dat als hij eindelijk zijn lang verwachte zoon zou krijgen, hij de andere 2 een beetje 'vergeet' ofzo. Slaat nergens op😅 Mijn zwangerschap verloopt eigenlijk wel redelijk hetzelfde als bij de 2 meiden. Eigenlijk is het ook best bijzonder dat ik 2 dochters heb. Ze zeggen dat als er meer broers in de familie van je partner voorkomen, je een grotere kans op jongens hebt.

3 maanden geleden

Reactie op babeez

Hier hetzelfde maar precies andersom. Twee heerlijke ventjes en zou natuurl ...
Hier ook hetzelfde, precies hoe jij het omschrijft. Alleen ik heb wel dezelfde zwangerschap gehad en nu tot op heden ook weer. We gaan het zien

3 maanden geleden

Mijn zwangerschappen lijken allemaal op elkaar. Behalve wat vermoeidheid en steekjes in mijn borsten heb ik nergens last van. De eerste was een meisje en de volgende een jongen. Elke zwangerschap is anders en symptomen zeggen niets over het geslacht van het kindje.

3 maanden geleden

Ik heb een jongetje en ben nu voor de 2e keer zwanger. Ik weet het geslacht natuurlijk nog niet maar deze zwangerschap is compleet anders. Bij jongetje: hele gevoelige borsten die meteen groot werden, geen eetlust en echt misselijk. Nu: heeeeeeeel vermoeid! Zegt natuurlijk niks, maar wel leuk om te speculeren ;).

3 maanden geleden

Reactie op Lis03

Hier ook hetzelfde, precies hoe jij het omschrijft. Alleen ik heb wel deze ...
Wat grappig, hier ook hetzelfde! :) bij mij waren mn 2 zwangerschappen van mn jongens totaal anders, maar toch hetzelfde geslacht (wel heel ander karakter). Nu voelt t weer heel anders en voorgevoel of wens is moeilijk te onderscheiden haha! Benieuwd wat we dit keer in ons armen mogen verwelkomen, ik geloof er wel heel erg in dat het kindje komt wat klopt. Deze 3e maakt ons compleet, ongeacht het geslacht 🥰

3 maanden geleden

Dit bericht zou mijn bericht kunnen zijn. Hier ook 2 meiden. Eerder had ik graag een jongen gehad, maar nu zou ik juist helemaal oké zijn met een 3e meisje en wordt zelfs een beetje nerveus bij het idee van een jongen 😂. Maar gun het m’n man zo om een zoontje te hebben. We gaan het zien over een paar maanden 😬.

3 maanden geleden

Wij hebben een zoontje van bijna 3 en tijdens die zwangerschap was ik totaal niet misselijk. Geeneen keer overgegeven. De laatste zwangerschap was ik echter vanaf week 4 al misselijk en heb ik tot week 13 continu overgegeven. Medicatie hielp wel iets maar nog steeds zó misselijk. Ik was er dus van overtuigd dat het een meisje zou zijn: die zwangerschappen waren zó verschillend. Maar met 15 weken is HIJ geboren, toch een zoontje dus! Nu nog geen enkel voorgevoel of er een jongetje of een meisje in mijn buik zit. Maar in mijn ervaring zeggen de klachten die je wel/niet hebt dus helemaal niks 🫢

3 maanden geleden

Leuk topic! Ik ben namelijk ook op zoek naar allerlei theorieën om erachter te komen wat wij dit keer gaan krijgen. Wij hebben 3x een zoon gekregen. Alle zwangerschappen qua symptomen en 'kwaaltjes' (in hoeverre ik daarvan kan spreken) precies hetzelfde. Behalve bij de 2e had ik het bloedheet, bij de andere zwangerschappen altijd koud. De 1e zwangerschap dacht ik echt toen we hoorden dat we een zoon kregen: wat moet ik daar nou mee?! Maar dat is omdat we meiden gewend zijn in de familie. Vanaf toen altijd gezegd: wij zullen alle jongens krijgen. Bij de 2e dan ook direct overtuigd van een jongen, maar dat vond ik toen ook wel echt heel leuk voor de oudste. De 3e zwangerschap is helaas niet goed afgelopen met 19 weken, maar had ook direct het gevoel dat het een jongen zou zijn en dat bleek ook zo te zijn. En ergens had ik dat meisje toch ook heel leuk gevonden voor mezelf. Nu mogen we alles een 4e keer beleven en omdat alles nu weer zo hetzelfde loopt 'leg ik me er al bij neer' dat het weer een jongen is, wat natuurlijk echt super super welkom is, maar shoppen voor een meisje lijkt me ook leuk 😜 Ik 'troost' me nu met de gedachte dat meisjes vast veel pittiger zijn. 🤣 Mijn schoonzus heeft zich overigens 2x slecht gevoeld tijdens de zwangerschappen en een jongen en meisje dus daar haalt de theorie het al niet 😉 Heel benieuwd hoe bij ons de uitkomst gaat zijn!

3 maanden geleden

Reactie op Kiwinasje

Dit bericht zou mijn bericht kunnen zijn. Hier ook 2 meiden. Eerder had ik ...
Dit zou ik getypt kunnen hebben!