Hii Dames,
Allereerst wil ik even zeggen hoe dankbaar ik ben voor 2 gezonde dochters en hopelijk nu ook een gezonde 3de kindje.
Zoals de titel al zegt wij hebben 2 ontzettend lieve (ondeugende)dochtertjes ❤️ alleen merk ik nu toch wel dat ik graag een jongetje zou willen ofja dit zou ik toch graag voor me man stiekem willen ik weet hoe blij hij met onze meiden is maar ik zie ook wel dat hij stiekem verlangt na een zoontje denk dat meer mannen dit wel hebben.
Nu is het zo ik heb eigenlijk tot nu toe altijd een beetje de standaard zwangerschappen gehad de normale kwaaltjes maar niet extreem deze keer ook alleen wat minder misselijk maar voor derest eigenlijk wel hetzelfde. Me man en ik denken ook wel dat dit weer een meisje zal zijn, toch vroeg ik me stiekem af of misschien iemand een jongen en een meisje heeft en niet echt verschillende zwangerschappen ervaarde.
K wil toch nogmaals benadrukken hoe blij ik met me meiden ben en als ik 3 meiden zou krijgen ook een feestje is maar ik zou daarom ook heeel blij zijn met deze keer een jongetje dus ben ik benieuwd of de symptomen veel zeggen. Ik ben benieuwd 🩷🩷