9 Reacties

2 maanden geleden

Wat is volgens jou een normale auto? Want wat ik een normale auto vind kun jij een te kleine of grote auto vinden 😉 Wij hebben een BMW 3 serie waar een kinderwagen van NUNA ingeklapt prima in past. Daarnaast hebben we een peugeot 208 (zo’n nieuwe versie) en past hij ook in maar dan is de kofferbak echt vol.

2 maanden geleden

Wat is volgens jou een normale auto? Want wat ik een normale auto vind kun ...
Ik bedoel gewoon een reguliere auto (dus geen station, geen suv ) dus een volkswagen polo als voorbeeld. En dan specifiek met een joolz geo 3 want in de wagens zitten ook nog enorme verschillen 😵‍💫😵‍💫😵‍💫

2 maanden geleden

Reactie op Nina2624

Ik bedoel gewoon een reguliere auto (dus geen station, geen suv ) dus een v ...
Ik neem aan dat je voor 1000 euro aan kinderwagen deze wel fatsoenlijk in kan klappen en dat deze waarschijnlijk wel in de volkswagen polo past. De kofferbak is denk ik net zo groot als de peugeot.

2 maanden geleden

In onze golf 5 zit een ruime kofferbak waar de Joolz geo 2 prima in past :)

2 maanden geleden

Wij hebben een Skoda Fabia combi. Deze zit wat mij betreft tussen een normale auto en een station in. Hele ruime kofferbak. Ga er vanuit dat de geo 3 daar zeker in past.

2 maanden geleden

Wij hebben een Peugeot 208 uit 2022. Daarin past onze Nuna kinderwagen net in. Het onderstel kan op de zijkant in de kofferbak. Maar de reiswieg past er dan niet meer bij. Het kinderzitje past er dan wel net bij in de kofferbak.

2 maanden geleden

Hier een kia ceed, past prima!

2 maanden geleden

In mijn Seat Leon past ie prima!

2 maanden geleden

Reactie op Rosan23

In mijn Seat Leon past ie prima!
In de reguliere of heb je een station?