5 Reacties

2 maanden geleden

Hoi, als het goed is, mag je bij een vestiging van Babypark de kinderwagen vast even in je kofferbak passen. Je kan het best even bellen van tevoren. Autostoelen passen is namelijk ook geen probleem, dus ga ervanuit dat het met kinderwagens ook kan.

2 maanden geleden

In de babypark bij ons (Barendrecht) staat zelfs een VW up om te kijken of het past!! Weet niet of je daar in de buurt woont, maar dan kan je het perfect testen!

2 maanden geleden

Ik heb een Joolz Geo, maar die kinderwagen is groot. Zelf heb ik voor de auto de Joolz Aer gekocht en er kan een losse wieg op. Ook heb je adapters voor een autostoeltje. Een andere optie is misschien als je kinderwagen rechtop zet, maar liggend met alles erop en eraan ben ik bang dat die niet pas. Ik zou de tip proberen van het passen in de auto en ook even op de Joolz website en op YouTube kijken, dat kan misschien je ook helpen.

2 maanden geleden

Goede tip om daar langs te gaan en eens te kijken of het past en hoe. We hebben ook nog een grotere auto waar het zeker in past maar was even benieuwd of het in mijn blikje kan😜 Ik kom uit het hoge noorden dus die is helaas niet in de buurt.

2 maanden geleden

Ik heb de geo3 en het is inderdaad ook ingeklapt best een grote wagen. Maar wel een hele fijne! Wij hebben een Ford fiesta en daar past het onderstel rechtop in de kofferbak. Maar de bak van de kinderwagen past er niet meer bij, die moet op de achterbank🙂 Nu er een tweede op komst is gaan wij kijken voor een grotere auto 😅