14 Reacties

21 dagen geleden

Drie weken geleden tijdens de 13 weken echo hetzelfde te horen gekregen, doorverwezen na het AMC en na 2 echo’s (de kleine werkte de eerste keer totaal niet mee) zijn ze niet meer te zien!

21 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Drie weken geleden tijdens de 13 weken echo hetzelfde te horen gekregen, do ...
Ja zelf wisten ze er ook weinig van… dachten zelf dat het een soort puist achtig dingetjes zijn. Je kan tegenwoordig ook te veel zien

21 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Ja zelf wisten ze er ook weinig van… dachten zelf dat het een soort puist a ...
Ik snap je helemaal, dit heb ik ook benoemd naar de gynaecoloog. Ergens heel mooi dat je tegenwoordig zoveel kan zien maar ook gekmakend! Bij ons omschreven ze het als twee vochtzakjes in de hals. De nipt en nekplooi waren goed. Bij jou ook?

21 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Ik snap je helemaal, dit heb ik ook benoemd naar de gynaecoloog. Ergens hee ...
Ja de rest was prima, mooie dunne nekplooi en nipt met nevenbedingen was ook prima. Dus denk dat het wel goed zit, maar toch even verdrietig na zo’n mooie echo.

21 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Ja de rest was prima, mooie dunne nekplooi en nipt met nevenbedingen was oo ...
Helemaal begrijpelijk! Probeer je niet al te druk te maken, ze kunnen dus ineens foetsie zijn! Ik duim voor je!

21 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Helemaal begrijpelijk! Probeer je niet al te druk te maken, ze kunnen dus ...
Super lief, heb even gemanifesteerd dat ze volgende week woensdag weg zijn, dan kunnen we al naar radboud hehe. Mag ik vragen waar de zakjes bij jou zaten? En of ze bij jou een vruchtwaterpunctie wilde doen?! Ik ben er zelf echt op tegen en wil het liever dan even de tijd geven en later desnoods zo’n punctie laten doen. Bij ons zitten ze net onder de kaken in het nekje.

21 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Super lief, heb even gemanifesteerd dat ze volgende week woensdag weg zijn, ...
Bij ons zaten ze ook in de hals, iets lager onder de kaken ook volgens mij. Ze stelden voor om een vruchtwater punctie te doen maar omdat ik hier over twijfelde en de baby niet lekker meewerkte hadden we afgesproken om na twee weken weer terug te komen voor een echo en dan op basis van die echo een beslissing te maken voor de vruchtwaterpunctie. Toen bleek dus dat ze weg waren en heb ik ook aangegeven geen punctie te willen!

21 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Bij ons zaten ze ook in de hals, iets lager onder de kaken ook volgens mij. ...
Ik ben echt blij dat je er precies het zelfde in staat als ons hehe en precies op de zelfde plek geeft me echt wel rust en vertrouwen dat het goed zit. Zag online dat het syndroom van down kan zijn, maar zouden we het alsnog houden. Tegenwoordig zien we echt veel te veel, snap wel, achteraf, dat mensen die 13-20 weken echo overslaan.

21 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Ik ben echt blij dat je er precies het zelfde in staat als ons hehe en prec ...
Ik ben blij dat het je wat rust geeft! Ik snap nu beter de keuze dat mensen de 13 en 20 weken echo overslaan. Sowieso is niks gegarandeerd, daar hebben wij het toen uitgebreid over gehad er kan altijd nog iets mis gaan of achteraf blijken dat er toch iets is.

18 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Ik ben blij dat het je wat rust geeft! Ik snap nu beter de keuze dat mens ...
Wat was de reden trouwens bij jou dat die zakjes er zaten? Hebben de uitleg gegeven over wat het überhaupt is en wat de gevolgen er van kunnen zijn? Mijn vk en gynaecoloog doen er zo luchtig over namelijk…

18 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Wat was de reden trouwens bij jou dat die zakjes er zaten? Hebben de uitleg ...
Exacte reden hebben ze mij ook niet gegeven, alleen dat het kon wijzen op een afwijking maar dit middels de punctie dan verder uitgezocht moest worden. Volgens hen kwam het geregeld voor en kon het ook zo weer verdwijnen.

18 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Exacte reden hebben ze mij ook niet gegeven, alleen dat het kon wijzen op e ...
Gek eh, worden we wel doorgestuurd maar daadwerkelijk antwoord op onze vraag is er dan niet echt concreet. “Het zou kunnen dat”, vind ik dan ook zo’n leeg nietszeggend antwoord 😂 Maar nog eventjes, ben benieuwd of ze weg zijn woensdag.. aangezien ze snel groeit. 🤞🏼🤞🏼

18 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Gek eh, worden we wel doorgestuurd maar daadwerkelijk antwoord op onze vra ...
Klopt! Maar ik moet ook toegeven dat ik er verder niet op ingegaan ben of doorgevraagd heb omdat ik mezelf anders helemaal gek zou maken! Fingers crossed voor woensdag! 🤞🏼

16 dagen geleden

Reactie op EnnenaSanne

Klopt! Maar ik moet ook toegeven dat ik er verder niet op ingegaan ben of d ...
Net de echo gehad, ze zijn kleiner geworden en ze gaan er vanuit dat ze langzaam aan kleiner gaan worden en uiteindelijk verdwijnen. Hele opluchting alsnog. Zijn vochtblaasjes die je kunt vergelijken met een erge verkoudheid, maar goed mijn vriend en ik zijn ook chronisch verkouden, dus we laten het los. ☺️ Dacht ik geef je toch even een update!