16 Reacties

één maand geleden

Net terug van drie weekjes kamperen. Wij hadden wel een grote tent waarin we zo'n portable wc hadden staan voor de nacht. Ik weet natuurlijk niet hoe groot je tent is, maar misschien zou je zoiets kunnen overwegen (evt in een apart tentje oid)?

één maand geleden

Je kunt een klein mobiel wc'tje kopen voor in de tent die daarna dienst kan doen als handige oplossing voor als je kindje onderweg een plasje of hoopje moet. Mijn zus heeft er een en het scheelt veel stress onderweg volgens haar. Lijkt me in de tent ook een uitkomst!

één maand geleden

Bij de tweede heb ik met 32 weken nog gekampeerd met man en oudste en vond het heerlijk. Toen wel een dik luchtbed aangeschaft ivm bekkenpijn en slecht slapen. Plassen moest ik vaak, liep meestal naar het toiletgebouw maar heb het ook wel eens een x achter de tent gedaan als het de zoveelste keer per nacht was🙈 lekker gaan als je er zin in hebt!

één maand geleden

Wij zijn onlangs ook geweest en omdat ik ook nog eens blaasontsteking had moest ik soms wel 6 of 7 keer 😅 gelukkig is kamperen toch al afzien (op een charmante manier), dus heb ik gewoon een emmer in de voortent neergezet. Die gooiden we dan ‘s ochtends leeg. Toen we een paar nachtjes in een kruiptentje sliepen stond de emmer buiten bij de rits en pakte ik hem als het nodig was naar binnen. Vond m’n man wat minder fijn, ik heb hem toen verteld dat het toch vooral zijn eigen schuld is 🤷🏽‍♀️😛 Gewoon lekker gaan dus, als je van kamperen houdt is het genieten 😄 fijne vakantie!

één maand geleden

Plasemmer mee! Dan kun je in je eigen voortent plassen en hoef je T in de ochtend maar om te spoelen

één maand geleden

Ah leuk om te horen hoe jullie het hebben ervaren! Ik ga inderdaad even iets van een emmer oid meenemen en gewoon gaan. We hebben alleen een tent, niet heel groot, maar ‘s nachts is het toch donker, desnoods buiten de tent even zitten👌🏼😋

één maand geleden

Ik ben momenteel ook aan het kamperen en inderdaad meermaals per nacht naar het plashuis lopen. Ik vind het eigenlijk wel wat, even naar de sterren kijken, de rust op de camping. Heerlijk.

één maand geleden

Van het weekend gekampeerd en moest 4x per nacht eruit helaas. 2e avond was ik het gewend maar ik als ik nog een keer ga kamperen tijdens mijn zwangerschap ga ik een plasemmer kopen xD

één maand geleden

Wij waren een weekje naar limburg ging gwn achter de tent plassen of in een bakje

één maand geleden

Reactie op vadidele

Ah leuk om te horen hoe jullie het hebben ervaren! Ik ga inderdaad even iet ...
Je hebt zo'n camping wc bij de action misschien kijken of het wat is

één maand geleden

https://www.bol.com/nl/rnwy/account/order_details/4129055663?order_item_id=41290556631000 Ik had deze uribag gekocht voor het kamperen. Eerst wel even oefenen thuis zodat je niet lekt. Uiteindelijk ben ik ook wel regelmatig gewoon naar het toiletgebouw gelopen want dat was dichtbij onze tent.

één maand geleden

Kijken of je dicht bij toilet gebouw kan staan , sommige campings kan.je privé sanitair erbij huren.op je sta plaats en niemand kijkt raar op van plasemmers

één maand geleden

Even een plas emmer mee! Ideaal voor dit!

één maand geleden

Haha jaaaaa dit is heel herkenbaar van mijn vorige zwangerschap. Toen moest ik 's nachts vaak de tent uit om naar de toiletten te lopen. Was goed te doen want ook in de nacht was het warm en vanaf de toiletten had je zicht op de bergen dus ook een prima uitzicht. Dus door de warmte en mooie locatie vond ik het geen enkel probleem.

één maand geleden

Wij hebben toevallig vandaag een Porta Potti gekocht. Mede ook voor mijn 3,5 jarige dochter, maar nu met de zwangerschap toch ook wel heel fijn. We hebben wel een vouwwagen waar we in slapen. We vertrekken morgen. Ik heb er zin in 🤗

één maand geleden

Ik heb tijdens het kamperen gezorgd dat ik savonds niet meer dronk. En dan ging het veel nachten goed. Ondanks dat ik thuis wel 3 keer per nacht uitging. Die ene keer dat ik dan nog wel de wandeling naar het toiletgebouw nam, nam ik dan maar voor lief.