14 Reacties

vor 2 Tagen

Aluminium folie!

vor 2 Tagen

Wij hebben er altijd een houten plak op gelegd, misschien kan je er 1 op maat laten zagen bij de bouwmarkt?

vor 2 Tagen

Wij spannen er een oud hoeslaken overheen, dan wordt die tenminste vies ipv het kleedje 😅

vor 2 Tagen

Aluminium folie inderdaad! Daar hebben ze een hekel aan en schrikken ze van. Kleine kans dat de kat daar óók op gaat liggen.

vor 2 Tagen

Reactie op evitwigt

Aluminium folie inderdaad! Daar hebben ze een hekel aan en schrikken ze van ...
Die van mij spelen mey aluminiumfolie 😅🤣

vor 2 Tagen

Ik hoorde laatst de tip van ballonnen. Genoeg opblazen en in de box leggen. Geen idee of het helpt

vor 2 Tagen

Wij hebben de kleertjes voor nu even in een doos gestopt. Onze kat ligt nu ook in de box, maar wij zijn ook van plan het te accepteren als kat en baby straks zouden “co-sleepen” in de box. Wel zorgen we dat we ze nooit alleen laten en mag de kat niet op de babykamer komen. ‘s Nachts is de kat sowieso altijd beneden. Ook hebben we geen boxkleed maar alleen een (stevig) boxmatras met hoeslaken, die we dan vaak gaan wassen. En we hebben een kat die weinig verhaart. Maar goed, kan me voorstellen als niet iedereen dit ziet zitten hoor!

vor 2 Tagen

Reactie op Humbly89

Ik hoorde laatst de tip van ballonnen. Genoeg opblazen en in de box leggen. ...
Hierover heb ik ook een keerzijde gelezen: als de kat per ongeluk een ballon kapot maak dan schijnt dat nogal traumatisch te kunnen zijn. En dat kunnen ze vervolgens ook koppelen aan box en baby, waardoor de kat de baby misschien minder goed gaat accepteren…

vor 2 Tagen

Reactie op tanniegie

Hierover heb ik ook een keerzijde gelezen: als de kat per ongeluk een ballo ...
Aah dat is goed om te weten, dat wist ik niet

vor 2 Tagen

Ik zou de kleding in tassen laten en in jouw kleerkast of ergens anders leggen. Ik had het gewoon geaccepteerd dat de katten in de box lagen. Daarom is het ook beter dat je nog niet te veel installeert. Het wordt toch stoffig en de katten denken nieuwe bedden 🥲🤣

vor 2 Tagen

Katten haten aluminiumfolie, dus zou het kleedje inpakken met folie haha, leren ze het snel af 😂

vor 2 Tagen

Mijn kat deed dit ook, aluminium foli werkte wel hier op de randen van de box maar ik merkte toen de baby erin lag dat hij dat maar niks vond. Die bewegingen en geluiden en gekke geur. Hij ging er daarna nooit meer inliggen. Nu gaat mijn zoontje niet meer in de box maar laten we de box staan want in maart baby nr2 :) en van de week vond ik de kat weer in de box.. die dacht zo kind eruit ik er weer in haha

vor 2 Tagen

Ballonnen

vor einem Tag

Aluminiumfolie werkt hier ook primaaa😁