7 Reacties

3 maanden geleden

Hey hey, Ik herken jouw verhaal precies. Ik heb zenuwschade en de zenuwen zullen verwijdert moeten worden + een aantal tanden getrokken worden 🥲🥴 Nu zou ik volgende week onder narcose geholpen worden, en in augustus nog een keer. Helaas is alles afgezegd, maar heel begrijpelijk. Narcose mag in de eerste 3 maanden niet. Nu zijn ze aan het overleggen wat voor soort verdoving ze moeten geven omdat niet alles mag. Er schijnt wel een verdoving te zijn die wel gewoon mag, maar dat hoor ik volgende week pas. Het staat erom bekend om dat je tijdens je zwangerschap meer last kunt hebben van je gebit omdat je er dan gevoeliger voor bent. Een ontsteking of iets kunnen ze heel gemakkelijk zien op een röntgenfoto van het gebit, vraag wel even na of dit natuurlijk mag gemaakt worden nu. Verder zou wellicht een anti biotica kuur heel goed kunnen helpen om bepaalde dingen zoals een verdoving etc uit te stellen. Ik zou vooral niet te laat naar een tandarts gaan, gewoon hulp vragen en dan leggen ze je vanzelf de mogelijkheden voor.

3 maanden geleden

Oh jeetje wat vervelend zeg.. en spannend ook. Ik hoop dat je snel geholpen kan worden want met pijn rondlopen is echt niet fijn. Wel fijn om te horen dat er een bepaalde verdoving is die zou mogen. Ik denk dat ik de tandarts morgen ochtend bel en hopelijk kan ik dan snel terecht. Hebben ze bij jou ook iets gezegd over dat er eventueel een grotere kans is op een miskraam oid? Ik ben daar erg bang voor

3 maanden geleden

Reactie op suzjeanne

Oh jeetje wat vervelend zeg.. en spannend ook. Ik hoop dat je snel geholpen ...
Eh, ja ze hebben daarom beide operaties direct gecanceld omdat het een grotere kans op miskraam zou kunnen geven. Qua verdoving krijg ik volgende week pas te horen, er moet wel goed naar gekeken worden. Ik merk gelukkig wel dat iedereen heel zorgzaam is van verloskundige tot aan tandarts etc. Dat is voor mij in ieder geval een grote geruststelling dat er goed naar gekeken word. Heel veel succes morgen, ik hoop dat het jou net zo gerust mag stellen als bij mij!

3 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Eh, ja ze hebben daarom beide operaties direct gecanceld omdat het een grot ...
Oh vandaar! Sorry dat had ik niet helemaal begrepen. Kan het dan ook zo zijn dat kiespijn op zichzelf extra kans geeft op een miskraam? Of hebben ze daar niks over gezegd? Wel heel fijn dat de verloskundige en tandarts zo meedenken en zorgzaam zijn! Dat stelt je vast wat gerust. Dankjewel ik hoop het ook!

3 maanden geleden

Reactie op suzjeanne

Oh vandaar! Sorry dat had ik niet helemaal begrepen. Kan het dan ook zo zij ...
Dat durf ik niet te zeggen. Ergens zou ik me wel kunnen voorstellen dat je extra vatbaar bent voor infecties omdat je weerstand begint bij je gebit namelijk.

3 maanden geleden

Hey hey, ik ben even benieuwd hoe het is verlopen bij de tandarts. Ben je wat verder ermee gekomen en gerustgesteld? Groetjes 😄

2 maanden geleden

Reactie op Roxy22

Hey hey, ik ben even benieuwd hoe het is verlopen bij de tandarts. Ben je w ...
Sorry voor mijn late reactie ik had het niet gezien! Ik had een klein gaatje, daarvoor hebben ze een foto gemaakt(met scherm). Nu heb ik afgelopen weken erge tandvleesontsteking gehad. Het wordt nu eindelijk wat beter. Heb advies gekregen om te stokeren, elektrisch te poetsen met Sensodine en mondspoeling te gebruiken zonder alcohol. Hoe gaat het bij jou?