4 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben het onze dochter van 4 afgelopen week verteld na de vroege echo. Een klein speelgoedje gehaald en een shirt om het via haat aan de familie te vertellen. Was 7 weken zwanger toen we het vertelde aan onze dochter

2 maanden geleden

Wij vertellen het aan ons zoontje van bijna 4 na de eerste echo. Daarna mag hij het aan familie vertellen ( we trekken hem en z’n zusje een shirt aan met de aankondiging) z’n zusje is 8 maanden dus die snapt het niet ;)

2 maanden geleden

Wij vertellen het de ochtend voor we het onze ouders gaan vertellen. Onze ouders gingen allemaal achter elkaar op vakantie en we wilde dat iedereen het tegelijk zou weten. Volgend weekend zijn we 10+3 en dan gaan we iedereen langs. Ons zoontje is bijna 2,5 maar is ontzettend slim en praat als een kind van 4 dus het is heel gevaarlijk om tegen hem te zeggen voordat onze ouders het weten 😂

2 maanden geleden

Ik heb de test met mijn zoontje samen gedaan, hij is 2 dus hij snapt het nog niet. Ik zeg wel elke x, ik word grote... en dan zegt hij broer En mama heeft een bibi (zo noemt hij baby) in de.. en dan zegt hij buik Maar hij weet natuurlijk nog niet dat er echt een baby komt Hij zal bijna 3 zijn als de baby geboren word