11 Reacties

één maand geleden

Ik ben van het weekend in de Efteling geweest en er staat in principe bij elke attractie of je er in mag als je zwanger bent of niet

één maand geleden

Reactie op Puckn

Ik ben van het weekend in de Efteling geweest en er staat in principe bij e ...
Oh dat is goed om te weten, hopelijk is dat hier ook zo! Wat was jouw ervaring qua of je in veel dingen mocht of niet?

één maand geleden

Ik ga naar Walibi zaterdag. Als er geen heftige schokken zijn, overkop gaan, snelle stops en barren die in uw buik duwen lijkt het mij best wel ok. Ik ga zaterdag zien wat van die baby en kinderdingen ik mee kan doen.

één maand geleden

Reactie op Evanna

Oh dat is goed om te weten, hopelijk is dat hier ook zo! Wat was jouw ervar ...
Ik ben ook zwanger in de efteling geweest. Uit mijn hoofd mochten alleen de achtbanen niet. Verder wel alles. Dus ik vond het meevallen. Julianatoren ben ik nog niet geweest dus dat zou ik niet weten.

één maand geleden

Reactie op Evanna

Oh dat is goed om te weten, hopelijk is dat hier ook zo! Wat was jouw ervar ...
Ik vond het in de Efteling wel tegenvallen, de meeste dingen gaan daar toch best hard en mag je niet in. Ik mocht van de hele Efteling in 3 dingen geloof ik. Maar de Juliana toren is natuurlijk meer gericht op wat jongere kinderen dus de kans dat je daar meer mag is wel aanwezig

één maand geleden

Ik ben tot 10 weken gewoon in achtbanen geweest met ons Efteling abonnement. Kinder attracties moeten wel kunnen lijkt me zolang het niet in de weg zit met je buik en geen heftige schokken etc

één maand geleden

Oké bedankt allemaal! Zag er een beetje tegenop om overal aan de kant te moeten blijven staan maar dit klinkt optimistisch 🙏🏻

één maand geleden

Ik ben ook in Julianatoren geweest een paar weken geleden. Bij attracties die te hard gaan staat er een bordje dat je er beter niet in kan gaan. Maar de meeste dingen zijn niet zo heftig daar.

één maand geleden

Ik ben in de zomer meerdere dagen in een atrractiepark geweest in Duitsland en vond het ook lastig. Er zijn eigenlijk twee dingen die meespelen: adrenaline (dus hoe spannend vind je het) en schokken/stangen in je buik, de fysieke kant dus. Ik was toen 8 weken zwanger, dus had nog geen buik. De rustige attracties met een stang, waar je later in je zwangerschap klem in zit, kon ik nu dus prima doen. De heftige achtbanen heb ik natuurlijk overgeslagen. Maar de kinderachtbaantjes, boomstammen, etc heb ik gewoon gedaan. Daardoor toch nog veel kunnen doen. Inmiddels bijna 16 weken zwanger 🤗

één maand geleden

Ik was ook met mijn dochter een tijdje terug in Julianatoren en veel van dit soort attracties staat een bord dat je als zwangere er niet in mag. Ik vond dat heel dubbel want mijn dochter had eindelijk de lengte om in dit soort attracties te gaan en ik had dat graag met haar willen delen omdat ik ook achtbaanfan ben. Dus vond het toch een mijlpaal. Toch heb ik overgeslagen. Las te veel berichten dat ze het afraden en na twee miskramen wilde ik geen risico lopen. Wellicht ligt het ook aan het termijn, toen was de zwangerschap nog heel pril. Julianantorens is overigens verder super leuk! Waren veel attracties waar ik wel in kon. Heel veel plezier!

één maand geleden

We zijn vandaag geweest en het ging heel goed! Bij elke attractie stond het inderdaad duidelijk aangegeven. Een aantal attracties moest ik dus overslaan maar daarbij ging mijn man mee. Sowieso kon bij veel attracties maar één volwassene mee dus dit was prima zo. Jammer dat ik niet in de achtbanen kon maar die tijd komt wel weer!