7 Reacties

11 dagen geleden

Oh nee joh, mijn peuter doet dit ook dagelijks. Springt er af en toe ook nog per ongeluk met volle vaart op. Daar is je lichaam echt op gemaakt en je baby wordt goed beschermd. Geen zorgen maken 🥰.

11 dagen geleden

Mijn zoontje van 2 kan er ook wat van. Maar zoals gezegd, je baby zit goed beschermd. Ik stoei gewoon lekker met me peuter. Zolang het mij geen pijn doet zal het voor de baby ook geen kwaad kunnen lijkt me.

10 dagen geleden

Is het een idee om op een andere manier te gaan staan, niet met je buik bij de voetjes maar de positie van het kind een kwartslag draaien zodat z'n voeten bijv links van je zijn en het hoofdje rechts?

10 dagen geleden

Reactie op MamaKamille

Is het een idee om op een andere manier te gaan staan, niet met je buik bij ...
Gaat helaas niet… wij hebben zo’n kleine verschoonplek

10 dagen geleden

Zou er geen zorgen om maken, mijn zoontje doet dit ook geregeld en daarbuiten nog over me buik heen klimmen of even hard een auto parkeren om me buik😅 de baby zit goed beschermd!

7 dagen geleden

Ik werk zelf op een babygroep en ik had het in het begin ook regelmatig. Ik ga nu een beetje naast de kussen staan, zodat ze me niet perongeluk trappen. En bij baby's waarvan ik weet dat ze trappelen als ik ze optillen, die draai ik met de gezicht naar voren. Klinkt misschien ongezellig, maar dan voel ik me er geruster op😂😅

7 dagen geleden

Tijdens mijm vorige zwangerschap sloeg en sprong minn zoontje ook regelmatig in mijn buik. Behoorlijk hard soms ook. Maakte mij hier ook geregeld zorgen om, maar volgens de verloskundieg kon het geen kwaad. Mijn dochter is gewoon helemaal gezond ter wereld gekomen dus zou mij er niet zo’n zorgen om maken. Je kindje zit heel goed bescherm in je buik, vooral in de eerste 2 trimesters is er nog genoeg ruimte en veel vruchtwater in je buik wat je kindje goed beschermd tegen stootjes.