5 Reacties
9 uur geleden
Onze zoon doet het eigenlijk juist hartstikke goed op de opvang. Hij drinkt daar iets slechter, maar verder doet hij het echt top. Hij zit wel echt op een ‘echte’ babygroep dus ze zijn daar max 2 jaar oud.
Slapen gaat nu wat minder maar dat heeft hij thuis ook.
Wel hebben ze daar echt lekker alle opties om lekker te spelen, maar ze hebben ook een afgezet stukje voor de net kruipende babies om ze een beetje te beschermen tegen de drukkere kindjes.
Wle heel fijn dat de leidsters echt ent je oroberen mee te denken!
9 uur geleden
Ik zou inderdaad naar een andere plek kijken. Niks ten nadelen van de leidsters, zoals je zelf schrijft doen ze hun best, maar dit klinkt als een situatie waarin jou kindje zich niet optimaal kan ontwikkelen.☺️
Maar aan de andere kant, als die grote drukke jongens 4 of bijna 4 zijn gaan ze binnenkort naar school en zal de dynamiek heel anders worden?
9 uur geleden
Ik mistte zelf het stukje nog met het antwoord op je vraag…
Maar ik zou wel gaan kijken of een andere manier misschien beter werkt. Ik weet niet of het mogelijk is dat je bij een ander kdv even ‘aanklopt’ en alles uitlegt en misschien een paar keer kunt kijken of dat beter gaat. Maar ik zelf zou dat oroberen als dat uberhaupt kan
8 uur geleden
Wat vervelend voor jullie zeg. Onze dochter zit sinds 3,5 maand in een horizontale groep. Kindjes tot 1,5 jaar. Hier hebben wij bewust voor gekozen. Nog steeds kan het wat drukker zijn als meerdere kindjes huilen bijvoorbeeld, maar de hele ruimte is babyproof en ze zit er met leeftijdsgenootjes. Geen drukke toestanden met oudere kindjes. Als ik je verhaal zo lees zou ik zeker de mogelijkheden bekijken om haar naar een opvang met een babygroep te doen.