20 Reacties
één maand geleden
Reactie op rold1999
Wij hebben direct een wagen gekocht na de goede termijnecho 🤭 Nu staat hij ...
Foto? Welke? 🙂
één maand geleden
Wij hebben na de termijnecho gelijk een wagen gehaald. Dit voornamelijk ivm onze pup. Ik weet niet of babywinkels mee doen aan black friday, maar anders zou je evt wel alvast kunnen kijken in de winkels welke wagen je/jullie zouden willen en dan rondom black friday kijken of ze misschien een goede aanbieding hebben
één maand geleden
Ook onze wagen is van de week al geleverd. Nu 16 weken zwanger 😅 maar ik wou risico niet lopen ivm limited edition dat hij niet meer leverbaar is. Ken mijn “geluk” als ik het niet gelijk doe vis ik naast het net en als ik het wel doe is dat kreng over een jaar nog leverbaar 🤣
Dan staat ie maar wat langer alvast klaar haha
één maand geleden
Wij hebben de bugaboo donkey 5 besteld deze word eind januari geleverd
één maand geleden
Wij hebben de Dubatti two besteld als set met een reiswieg, zitje en autostoel. Deze wordt begin volgend jaar geleverd.
Eerst was ik fan van Joolz maar na het testen op verschillende terreinen zijn we toch voor de Dubatti gegaan. Maar dat is echt persoons afhankelijk. Wij hebben hem gekocht met 17 weken
één maand geleden
Nu 16 weken en ben aan het kijken op MP. Ik was eerst sceptisch om een tweedehandse te kopen maar mijn zus deed dat paar jaar terug en was zeer tevreden! Met onze eerste dachten we dat we meer tijd zouden hebben maar hij kwam al met 33 weken😅 wacht dus zeker niet te lang
één maand geleden
Reactie op Alyenna
Ik wil hem na de termijnecho van 20 weken in de bestelling zetten bij babyp ...
Slim
één maand geleden
Ik ga een kinderwagen bestellen van de 20 weken echo. We hebben al wel verschillende wagens getest in zijn uitgekomen op een bugaboo fox 5