20 Reacties

8 dagen geleden

Wij hebben direct een wagen gekocht na de goede termijnecho 🤭 Nu staat hij alvast mooi te shinen op de toekomstige baby kamer 🫶🏼

8 dagen geleden

Wij hebben met de mazzeldagen om mooie deal gescoord

8 dagen geleden

Reactie op rold1999

Wij hebben direct een wagen gekocht na de goede termijnecho 🤭 Nu staat hij ...
Foto? Welke? 🙂

8 dagen geleden

16 weken nu, gisteren een kinderwagen gekocht 😊

8 dagen geleden

Reactie op Noortjex

Wij hebben met de mazzeldagen om mooie deal gescoord
Met 16 weken btw

8 dagen geleden

Wij hebben na de termijnecho gelijk een wagen gehaald. Dit voornamelijk ivm onze pup. Ik weet niet of babywinkels mee doen aan black friday, maar anders zou je evt wel alvast kunnen kijken in de winkels welke wagen je/jullie zouden willen en dan rondom black friday kijken of ze misschien een goede aanbieding hebben

8 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Foto? Welke? 🙂
Een tweedehands Joolz Geo 2 inclusief bijna alle extra’s die er bij te kopen zijn 😊

8 dagen geleden

Bijna 18 weken. Hebben afgelopen week de Dubatti Two besteld, hebben er voor gekozen deze in januari te laten leveren.

8 dagen geleden

Bij 17 weken besteld, wij kozen voor de bugaboo fox 5 en de cybex cloud plus

7 dagen geleden

Ook onze wagen is van de week al geleverd. Nu 16 weken zwanger 😅 maar ik wou risico niet lopen ivm limited edition dat hij niet meer leverbaar is. Ken mijn “geluk” als ik het niet gelijk doe vis ik naast het net en als ik het wel doe is dat kreng over een jaar nog leverbaar 🤣 Dan staat ie maar wat langer alvast klaar haha

7 dagen geleden

Wij hebben de bugaboo donkey 5 besteld deze word eind januari geleverd

7 dagen geleden

Wij hebben de Dubatti two besteld als set met een reiswieg, zitje en autostoel. Deze wordt begin volgend jaar geleverd. Eerst was ik fan van Joolz maar na het testen op verschillende terreinen zijn we toch voor de Dubatti gegaan. Maar dat is echt persoons afhankelijk. Wij hebben hem gekocht met 17 weken

7 dagen geleden

Met 14 weken besteld, leverbaar vanaf eind november.

6 dagen geleden

Ik wil hem na de termijnecho van 20 weken in de bestelling zetten bij babypark. Ze hebben laagste prijs garantie, dus als je later laat leveren (dec/jan), kan je ze nog de blackfriday acties mailen en dan leveren ze voor die prijs :D

6 dagen geleden

Hier gekozen voor de Joolz Geo3

6 dagen geleden

Reactie op Sarafebr25

Hier gekozen voor de Joolz Geo3
Leuk, deze gaan wij ook kopen😍

6 dagen geleden

Nu 16 weken en ben aan het kijken op MP. Ik was eerst sceptisch om een tweedehandse te kopen maar mijn zus deed dat paar jaar terug en was zeer tevreden! Met onze eerste dachten we dat we meer tijd zouden hebben maar hij kwam al met 33 weken😅 wacht dus zeker niet te lang

6 dagen geleden

Reactie op Alyenna

Ik wil hem na de termijnecho van 20 weken in de bestelling zetten bij babyp ...
Slim

6 dagen geleden

Ik ga een kinderwagen bestellen van de 20 weken echo. We hebben al wel verschillende wagens getest in zijn uitgekomen op een bugaboo fox 5

6 dagen geleden

Met 15 weken een te goede deal op MP gevonden die ik niet kon laten lopen, dus toen direct gekocht.