14 Reacties

één maand geleden

Wij hebben de joolz day+ gehaald bij nummer 1 (hij is van februari 2023), toen volgens mij rond de 1200 betaald. Wij kozen hiervoor omdat wij deze simpelweg het fijnste vonden rijden en qua looks sprak hij ons aan. Maar ook met de gedachte dat wij nog meerdere kinderen wouden en dat we die 1200 euro dus over meerdere kinderen zouden verdelen. Beetje girlmath hier; ik had de gedachte dus als we 2 kinderen in dezelfde wagen hebben heb ik eigenlijk ‘maar’ 600 euro ervoor betaald Wij gebruiken dus gewoon de wagen die we al hebben nu bij nummer 2. Uiteindelijk vooral gekozen door echt naar de winkel te gaan, advies te vragen en uit te proberen wat er het best bij je past. En ook niet onbelangrijk, wij hadden de luxe dat wij dit kunnen betalen. Ik raad nu eigenlijk al mijn vriendinnen aan om gewoon tweedehands te kijken voor een wagen, scheelt een hoop geld.

één maand geleden

Waarom wil je een nieuwe wagen als je er al twee keer een gekocht hebt, kunnen die niet nog een kindje mee? Wij hebben de Bugaboo Cameleon. Was toen 800 euro, en gaan we nu weer gebruiken. We wilden toen eigenlijk de (toen nieuwe) Fox kopen en die vind ik stiekem nog steeds mooier, maar hij was 450 euro duurder en dat kon ik toen echt niet recht praten voor mezelf omdat die Cameleon bijna hetzelfde was 😅

één maand geleden

Wij hebben maxi cosi fame besteld

één maand geleden

Wij hebben gewoon voor €50,- een tweedehands Mutsy Evo gekocht. Bevalt prima! Ja er zitten wat krasjes op, maar die krijg je zelf anders ook wel erop.... Deze schuiven we gewoon door voor nr 2! Waarom een andere kopen als deze bevalt?

één maand geleden

Wij hebben nog steeds de bugaboo cameleon die we voor onze eerste dochter via Marktplaats hebben gekocht voor ik dacht ongeveer 200 euro inclusief maxi cosi adapters, voetenzakken en regenhoes. Wij hebben wel in de winkel gekeken, maar gekozen voor 2e hands omdat we op een boerderij wonen en de wagen dus niet echt schoon zou blijven. Nog steeds blij met deze keuze.

één maand geleden

Ik gebruik de easywalker harvey 3 gewoon opnieuw. Kunnen hem eventueel ombouwen naar een duo wagen dus dat is helemaal top 👌🏻

één maand geleden

Wij hebben een Joolz Day+ tweedehands op marktplaats gekocht voor €325. Super blij mee want hij ziet er nog top uit en het scheelt veel geld zo :) Onze overweging: wij hebben momenteel wat minder te besteden omdat ik weer studeer ipv werk, maar we wilden wel graag een goede en mooie wagen die we ook voor eventuele volgende kindjes kunnen gebruiken. Daarom een weinig gebruikte tweedehands.

één maand geleden

Reactie op Evanna

Waarom wil je een nieuwe wagen als je er al twee keer een gekocht hebt, kun ...
Mijn kinderen zijn 6 & 7. Niet verwacht nog een kleintje te krijgen, dus we hebben niets meer bewaard😂

één maand geleden

Bij hebben de uppababy vista gekocht tweedehands met de wieg en een kinderzitje, plus nog een hoop accessoires voor 200 EUR of ergens rond die grootorde. Hij is van 2017 dus al best oud maar hij doet het nog supergoed en er zijn geen mankementen aan. De uppababy maxi cosi hebben we nieuw gekocht en past op deze wagen zonder adapters. Straks de upper en lower adapters aanschaffen, en dan kunnen we hem uitbreiden naar een duowagen. Voor mij was dat laatste belangrijk plus een grote mand onderaan en daardoor zijn we op de uppababy gekomen. Ik heb in babydump ook een Joolz geprobeerd maar die vond ik zwaar en was bijgevolg niet mijn ding…

24 dagen geleden

Vandaag joolz geo3 gekocht

24 dagen geleden

Moeilijk he. Zooo veel keus.ik zie ook door de bomen het bos niet meer met al die babyproducten. Ik krijg een tweedehands bugaboo (oude versie) van een vriendin, dus ga eerst kijken of ik me daar mee kan redden.

24 dagen geleden

Reactie op manonderidder90

Vandaag joolz geo3 gekocht
Ha wij afgelopen zondag 😃

24 dagen geleden

Reactie op Oostende

Bij hebben de uppababy vista gekocht tweedehands met de wieg en een kinderz ...
Deze hebben wij ook tweedehands gekocht, met nu de tweede op komst. Fijne mooie wagen

24 dagen geleden

Wij hebben gekozen voor de maxi cosi fame. Zaten diverse andere opties op. En voelde voor ons heel goed aan.