36 Reacties

één maand geleden

Joolz geo 3 of de joolz day!

één maand geleden

Joolz day

één maand geleden

Wij hebben een joolz day🥰

één maand geleden

Reactie op Karlijn2411

Joolz geo 3 of de joolz day!
Wij houden graag van wandelen is deze stevig genoeg voor boswandeling of strand.

één maand geleden

Voor het merk maxi cosi moet je nooit gaan, ik heb de 2de moeten weggooien zo van verschrikkelijke kwaliteit! En garantie stelt ook helemaal niks voor.

één maand geleden

Reactie op Nathalie19902

Wij hebben een joolz day🥰
Thanks voor je reactie, ik ga daar zeker even naar kijken.

één maand geleden

Reactie op Dileek

Voor het merk maxi cosi moet je nooit gaan, ik heb de 2de moeten weggooien ...
Ohh dus ook niet de maxi cosi ervan.

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Ohh dus ook niet de maxi cosi ervan.
Ik bedoel het auto zitje.

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Wij houden graag van wandelen is deze stevig genoeg voor boswandeling of st ...
Ik vind zeker van wel! Maar je kan er natuurlijk niet mee door t zand zoals met geen 1 kinderwagen🙈 maar is een stevige kinderwagen!

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Ik bedoel het auto zitje.
Nee die hebben we gebruikt daar was echt niks mis mee, heb het over de kinderwagen/buggy. Ze zijn niet stevig en na een paar maanden beginnen ze al zwaar aan te voelen.

één maand geleden

Reactie op Nathalie19902

Ik vind zeker van wel! Maar je kan er natuurlijk niet mee door t zand zoals ...
Haha ik hoorde namelijk laatst van een collega dat ze een bugaboo heeft, en ze die makkelijk op het strand gebruikt. 🙄

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Haha ik hoorde namelijk laatst van een collega dat ze een bugaboo heeft, en ...
Oh echt door dat losse zand?🧐 ik zie t niet voor me dat dat zou kunnen🙈 of je moet heeeel veeel geduld en kracht hebben🤣 Kijk bij het water dat harde zand zeg maar zou met de joolz ook kunnen

één maand geleden

Ga alsjeblieft naar een winkel en rijden met allerlei wagens in allerlei prijscategorieën. Het maakt echt uit namelijk. En wat jij belangrijk vind, vind ik misschien minder. Je merkt vanzelf je voorkeur.

één maand geleden

Wij zijn gaan kijken in een grote babywinkel wat we fijn vonden rijden en hebben van alles getest. Hoe de wagen inklapt, gekeken naar hoeveel ruimte er is voor spullen, of de wagen makkelijk omkiept (dit gebeurt namelijk bij de easywalker 😱), misschien ook slim om over na te denken of je ‘snel’ een volgend kindje zou willen en de wagen omgebouwd kan worden naar duo wagen. Wij zijn uiteindelijk voor de bugaboo fox 5 gegaan!

één maand geleden

Wij zijn bij 3 verschillende winkels geweest, advies gevraagd en uiteindelijk bij de derde winkel gegaan voor een Dubatti. We hadden via internet ons oog laten vallen op een easywalker. Maar toen we er mee gingen lopen was de wagen veel te klein/laag voor m’n vriend. Ook met verhongerd er op. M’n vriend is 2 meter en het leek of hij met een poppenwagen liep. Bij ons viel er sowieso al snel veel wagens af, gezien hij steeds tegen de opberg mand onderin aan trapte. Bij 2 wagens hadden we dat niet en zijn dus uiteindelijk voor een dubatti gegaan.

één maand geleden

Reactie op Vlindertje3

Ga alsjeblieft naar een winkel en rijden met allerlei wagens in allerlei pr ...
Ja dat heb ik zeker al gedaan. Alleen vroeg ik om ervaring. Ik wil geen miskoop.

één maand geleden

Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ben er erg blij mee, rijdt super! Als ik nu een nieuwe wagen zou kopen zou ik de Bugaboo Fox nemen, die vind ik het iets mooier nog. Maar “helaas” is de vorige echt niet aan vervanging toe 😅

één maand geleden

Ik ben ook van plan om uiteindelijk nog wat kinderwagens te testen. Ik heb ooit een Joolz day gehad, maar die was echt aan vervanging toe, was alweer wat jaartjes geleden. En die vind ik nu ook vrij groot en lomp. Het liefste wil ik niet zo'n grote en hoeft ook niet persee een bekend merk te zijn. Iemand suggesties?

één maand geleden

Wij hebben een Uppababy Vista v2 echt een top wagen, wel groot dus geen stadswagen. Rijdt heel fijn en kan makkelijk door het bos rijden zonder problemen. Op het strand door het mulle zand is geen succes maar op het wat hardere zand rijdt die prima. Mijn zus had een Joolz Geo uit 2019 en zij zou deze niet aanraden achteraf gezien had ze liever een andere wagen gehad.

één maand geleden

Is het nodig om een nieuwe te kopen of is tweedehands ook goed? We zouden als het ons gegund is nog een groter gezin willen dus het liefst koop ik er nu een die lang meegaat. Twijfel of tweedehands dan zonde is als je bij een derde misschien een 'nieuwe' tweedehands zou moeten kopen omdat de eerste echt op is. Hoe snel is een kinderwagen op? Ik neig wel meer naar een nieuwe