36 Reacties

één maand geleden

Koop een ouderwetse op marktplaats. Oersterk, goedkoop en je kan er ook nog gewoon een boswandeling mee maken.

één maand geleden

Reactie op Ree R

Koop een ouderwetse op marktplaats. Oersterk, goedkoop en je kan er ook nog ...
Zoiets bedoel ik

één maand geleden

Ik ben zwanger van de 3e en heb en destijds een joolz via marktplaats gekocht en die kan nu ng steeds prima mee!

één maand geleden

Reactie op Evanna

Wij hebben een Bugaboo Cameleon. Ben er erg blij mee, rijdt super! Als ik n ...
Ja klopt die had ik ook op mijn lijstje

één maand geleden

Reactie op ellenrose

Ik ben ook van plan om uiteindelijk nog wat kinderwagens te testen. Ik heb ...
Ik zoek ook een wagen die makkelijk in ee. Auto past.

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Is het nodig om een nieuwe te kopen of is tweedehands ook goed? We zouden a ...
Nee absoluut niet. Hoeft echt niet nieuwe.

één maand geleden

Ik heb in de winkel verschillende kinderwagens getest. Uiteindelijk bleef de maxicosi fame, bugaboo fox, uppababy over. Had van te voren de Joolz geo in mijn hoofd. Maar die viel dus af.

één maand geleden

Ik twijfel nog tussen TheJiffle of Bugaboo Fox

één maand geleden

Cybex gekregen van een collega die na 1 kindje geen kinderen meer wil. Hij is zwart en zit alles bij luiertas buggy zit en wieg gedeelte ideaal

één maand geleden

Wij hebben Maxi Cosi Fame gekocht

één maand geleden

Reactie op Moms Van Diman

Nee absoluut niet. Hoeft echt niet nieuwe.
Wij hebben bij ons eerste zoontje een tweedehandse gekocht voor 250 euro. Echt heel tevreden van en we zijn daar ook al supervaak mee op stap geweest. Nu komt er een tweede kindje en we gebruiken dezelfde gewoon verder. 😊

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Is het nodig om een nieuwe te kopen of is tweedehands ook goed? We zouden a ...
Nee wij hebben bij de vorige een Mutsy igo voor €100 op marktplaats gekocht. Top ding!

één maand geleden

Wij gaan over een paar weken naar babypark en daar alle wagens uitproberen en kijken welke het beste bij ons past!

één maand geleden

Wij hadden eerst een Dubatti two. Uiteindelijk na veel problemen ingeruild voor een andere wagen. Nu hebben we een Nuna Demi Next. Ontzettend fijne degelijke wagen die ik echt aan kan raden. Ook handig dat hij nu ons tweede kindje op komst is straks omgebouwd kan worden naar een duo wagen.

één maand geleden

Wij zijn super blij met de Joolz Geo³. Ruim (ook de mand onderin!) en stevig. Heel makkelijk in hoogte te verstellen wat voor ons ideaal is omdat mijn vriend en ik ongeveer zo'n 25cm in lengte schelen 😅 dmv adapter kan je er je maxi cosi op bevestigen.