22 Reacties

3 dagen geleden

Huh? Welke dan?

3 dagen geleden

Reactie op joyce0208

Huh? Welke dan?
Welke wat? Die 5 in 1?, ja een of ander peuter ding die erbij zit… Maar snap er de ballen van 😂 Kun je merken dat het ons eerste kindje is?!

3 dagen geleden

Ik heb heel lang in een babywinkel gewerkt maar kan me echt niet voorstellen wat je bedoeld 🫢

3 dagen geleden

Reactie op joyce0208

Ik heb heel lang in een babywinkel gewerkt maar kan me echt niet voorstelle ...
Omg krijg het ook niet meer gevonden 😂🥺 Welke raad je aan?! Waar moet ik in vredesnaam voor kiezen 😂

3 dagen geleden

Bedoel je dat de maxicosi dan gewoon op het onderstel kan van de kinderwagen? Dus hup vanuit de auto op het kinderwagenonderstel. Dat hebben namelijk alle grote merken met een speciale adapter. Ik heb anders echt geen idee wat je bedoelt helaas…

3 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Bedoel je dat de maxicosi dan gewoon op het onderstel kan van de kinderwage ...
Ja omg dat is wat ik bedoel, maar kom het steeds niet uitleggen. Maar dat dus, plus dat je op dat onderstel ook een ligmandje voor de pasgeboren baby kan zetten, en dat je er ook een buggy van kan maken als het ware

3 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Ja omg dat is wat ik bedoel, maar kom het steeds niet uitleggen. Maar dat d ...
Ja volgens mij heeft gewoon elk groot merk zo’n set te koop. Dus als er 3in1 staat dan is het een opzet reismand (voor baby, soort wiegje), een ander opzetstuk als buggy als ze kunnen zitten én dan de maxi cosi. Wij hebben van onze dochter nog een Joolz Day+. Prima! Maar, de andere grote merken zijn ook goed. Als je naar een winkel gaat en uitprobeert kan je eigenlijk geen miskoop doen…

3 dagen geleden

Luna Mixx Next

3 dagen geleden

Reactie op elizmuriel

Ja omg dat is wat ik bedoel, maar kom het steeds niet uitleggen. Maar dat d ...
Ohh dat! Ja ieder gangbaar merk heeft dat idd. Mijn voorkeur als ik nu een nieuwe wagen moest kopen is de easywalker Harvey. Dat ding is zo wendbaar, licht vergeleken andere merken en klein in te klappen

3 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ja volgens mij heeft gewoon elk groot merk zo’n set te koop. Dus als er 3in ...
Yes dit! Wij hebben ook de Joolz day + nog van onze zoon. Echt gewoon naar een babywinkel gaan en proberen, je wordt daar echt top geholpen. Wij zijn toen voor de wagen bij de babydump geweest.

3 dagen geleden

Ga eens naar een babypark/babydump/prenatal. Als je kijkt naar kinderwagens heeft eigenlijk elke kinderwagen wel een reiswieg (bedje voor 0-6mnd) en een zitje (6mnd plus). En op bijna alle wagens kun je wel een autostoeltje groep 0 klikken met een adapter (in de volksmond spreekt men vaak van een maxi Cosi maar dit heb je van meerdere merken). Als je in een winkel gaat kijken kun je er stukjes mee rijden en voel je dus ook wat het fijnst is. Denk bij het proberen aan de lengte van jou en je partner, op wat voor een ondergrond je de wagen gaat gebruiken, of die makkelijk opvouwt, waar je hem op wil slaan en of dat in de opgevouwen versie goed kan en dingen als het boodschappenmandje en de zonnekap. Heel veel dingen die allemaal persoonlijke keus zijn.

3 dagen geleden

Reactie op Kiwinasje

Ga eens naar een babypark/babydump/prenatal. Als je kijkt naar kinderwagens ...
Ohh ja en check ook even of de wagen opgevouwen in je auto past 😉

3 dagen geleden

Wij gingen ook naar babypark om alle kinderwagens te testen. Uiteindelijk hebben wij voor Cybex Priam gekozen,maar we hebben hem wel uit Marktplaats vandaan. Nieuwe kinderwagen van Cybex 3 In 1 (met autostoel) kostte 2700€... Nou,het is ons gewoon gelukt om hele mooie tweedehands te vinden voor 800€

3 dagen geleden

Wij hebben de 4 in 1 set besteld van maxi cosi. De nieuwe fame. Uitgetest in de winkel. Frame en autozitje zitten erbij.

3 dagen geleden

Wij zijn naar de Babypark geweest en hebben gewoon alles getest en rondgereden en ingeklapt etc. Wij hebben uiteindelijk de uppa vista v3 gekozen!

3 dagen geleden

Reactie op Kiwinasje

Ga eens naar een babypark/babydump/prenatal. Als je kijkt naar kinderwagens ...
Ja dit! En kleine aanvulling: vaak ga je na een tijd toch over op een buggy, ook al past je kindje nog prima in het zitgedeelte van de kinderwagen. Maar een buggy is veel lichter en veel kleiner op te vouwen dan vrijwel alle kinderwagens. Ik denk dat wij vanaf een jaar of 2 de kinderwagen nooit meer gebruikt hebben om die reden. Soms nog eens als we in onze eigen wijk een stuk gingen lopen maar nooit meer onderweg.

2 dagen geleden

Reactie op Evanna

Ja dit! En kleine aanvulling: vaak ga je na een tijd toch over op een buggy ...
Klopt helemaal. Alleen kwam bij ons nummer 2 al toen de eerste 1,5 was. Dus toen hebben we een duo kinderwagen gekocht. Wij gebruiken de kinderwagen dus echt nog heel veel. Achteraf was ik misschien liever meteen voor een duo wagen gegaan (bijv cybex gazelle s of een uppababy vista) die je ook goed als wagen voor 1 kind kan gebruiken. Misschien nog iets om mee te nemen in je overweging als je snelle uitbreidingsplannen hebt 😬.

één dag geleden

Reactie op elizmuriel

Welke wat? Die 5 in 1?, ja een of ander peuter ding die erbij zit… Maar sna ...
Ik denk dat je The Jiffle bedoelt. Die kan je namelijk ook nog als bolderkar ombouwen. Ze worden steeds innovatiever waardoor een keuze maken steeds moeilijker wordt! Wij laten ons graag adviseren door onze omgeving, zo hebben we al tips gekregen dat we moeten kijken naar stevige wielen en of het gemakkelijk uit elkaar te halen valt zodat het niet te veel ruimte in beslag neemt voor in de auto bijvoorbeeld. En vooral je tijd nemen in de winkel. Gewoon meerdere keren gaan en uitproberen! Succes 😀

één dag geleden

Reactie op elji135

Ik denk dat je The Jiffle bedoelt. Die kan je namelijk ook nog als bolderka ...
Oh dat zou best wel eens kunnen idd, hadden gister wat wagens geprobeerd; maar er zijn echt té veel opties. We hebben sowieso zo’n vintage kinderwagen met van die grote wielen, maar we willen wel eentje erbij voor de leeftijd van 1/1,5. Dan doe je ze ook nog niet in een buggy of wel?

één dag geleden

Ik denk dat ze misschien de Doona bedoeld, die heb ik ook namelijk. Dat is inderdaad een kinderwagen en autostoeltje in een, echt een fijn ding. Alleen kan ik hem helaas deze keer niet gebruiken, aangezien ik een tweeling krijg. Ze rijden ook erg fijn, zolang je geen boswandeling gaat maken.