14 Reacties

één maand geleden

Ik heb de xadventure rover gekocht. Voor nu ziet ie er prima uit. Hond aan wagen vast maken raad ik af. Hoe gehoorzaam de hond ook mag zijn.

één maand geleden

Ik haal gelijk even aan, wij gaan ook rustig aan alvast kijken voor een kinderwagen en willen deze dan eigenlijk ook zo snel mogelijk in huis hebben. Dit omdat wij nu een puppy van bijna 6 maanden hebben en wij graag willen dat zij echt goed aan de wagen gewend raakt en goed leert meelopen. Nu meteen de vraag; hoe hebben jullie jullie honden aan de kinderwagen laten wennen. Ps. Wij hebben een leonberger en zij heeft dus niet formaat dat ze even in de boodschappenmand kan 😂

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Ik haal gelijk even aan, wij gaan ook rustig aan alvast kijken voor een kin ...
Onze hond was 6 maanden toen onze dochter geboren werd. Wij hebben hem daarvoor geleerd ‘ naast’ te lopen. Dus aan onze voet. En dat ging automatisch goed met de kinderwagen. Niet altijd natuurlijk, af en toe ineens een uitschieter, omdat hij wat rook. We namen veel koekjes mee in onze zak.

één maand geleden

Wij hebben een easywalker. De kinderwagen bak van dit merk is erg ruim waardoor baby's er langer in kunnen liggen😃 dit vond ik echt heel belangrijk ☺️

één maand geleden

Reactie op Jolien1234

Onze hond was 6 maanden toen onze dochter geboren werd. Wij hebben hem daar ...
Hoe heb je het lopen naast de wagen ervaren in de pubertijd? Ze vergeten dan altijd plotseling alles wat je ze geleerd hebt haha. Maar hele goede tip, gaan wij zeker doen

één maand geleden

Reactie op Marjan

Wij hebben een easywalker. De kinderwagen bak van dit merk is erg ruim waar ...
Hier ook een easywalker om dezelfde reden! Super fijne wagen, kon ‘m zelf al een week na de bevalling achterin de auto gooien (niet aan te raden, maar hij is dus heel licht).

één maand geleden

Reactie op Sierra-ashley

Hoe heb je het lopen naast de wagen ervaren in de pubertijd? Ze vergeten da ...
Die pubertijd was wel heftig hoor pfoe. Hij ‘vergat’ dat hij aan de riem zat volgens mij. Dan trok hij uit het niets ZO hard dat de wagen wel eens kantelde, maar ik was er wel altijd optijd bij. Hij is wel ‘maar’ 22 kg. Dus wat lichter dan jullie hond tegen die tijd 😜. Hij is een echte goedzak dus als hij ineens zo trok en ik daarna boos werd begreep hij het wel goed. Moet wel zeggen dat tijdens het ergste gedeelte van de puberteit ik alleen met hem liep. Zonder kinderwagen.

één maand geleden

Reactie op Jolien1234

Die pubertijd was wel heftig hoor pfoe. Hij ‘vergat’ dat hij aan de riem z ...
Hahah ik zie het ook gewoon gebeuren. Maar dat is wel iets om rekening mee te houden want zij trekt waarschijnlijk wel de hele wagen mee omlaag met haar gewicht 😂. Alleen lopen is soms misschien ook beter met die bananenoren van ze in die periode

één maand geleden

Wij hebben de joolz day+, erg fijne wagen! Alleen ik had niet verwacht dat er relatief snel een tweede zou komen (dochter is nu 13 maanden). Ik heb pcos en bij haar duurde het wat langer. Maar nu ga ik dus kijken naar een duo wagen. Zou dus zelf ook nadenken of de wens voor een volgende baby er is en hoe snel eventueel haha.

één maand geleden

Wij hadden altijd de Joolz Day, die heeft het goed uitgehouden, heeeel intensief gebruikt vier jaar lang. Maar nu derde op komst en we hebben nu een nieuwe Joolz Day gekocht. Met meerijdplankje er aan voor de middelste. Ik vind Joolz gewoon erg fijn merk en kom ook niet veel kinderwagens tegen die beter zijn voor lange mensen. Wij zijn aan de lange kant namelijk en de stang kan erg ver uit.

één maand geleden

Wij hebben nu de Duabatti two, prima wagen! Ik ben zelf 1,80 en het handvat kan goed hoog. Wij zitten alleen nu te twijfelen als ons 2e kindje wordt geboren is ons zoontje 1 jaar en 10 maanden. Eigelijk wil ik een duo kinderwagen maar dat is weel zo’n uitgaven en hoelang zal hij er nog in zitten?? Iemand ervaring.. Hierdoor had ik eigelijk een kinderwagen moeten kiezen die je van 1 naar 2 kindjes kan ombouwen. Dat had wat geld gescheeld

één maand geleden

Bedenk ook op wat voor terrein je de hond altijd uitlaat. Ik loopt met mijn honden altijd over een sloot wal, en door bos gebied. Hier moet mijn kinderwagen ook aan kunnen voldoen. Ik heb gekozen voor een all terein. Maar een vriendin heeft bijv. Een echte outdoor kinderwagen, vanwege hun wandelingen met de hond.

één maand geleden

Reactie op il92

Wij hebben nu de Duabatti two, prima wagen! Ik ben zelf 1,80 en het handvat ...
Wij hebben de Thule Sleek en gebruiken m nu 2 jaar als duo-wagen. Mijn oudste was ook 1 jaar en 10 maanden toen de 2e kwam. Voor ons is het echt een uitkomst! Ze zitten allebei lekker en mijn oudste zit er nog steeds in (bijna 4). Wij hebben er dus echt veel plezier van!

één maand geleden

Wij hebben een Cybex Talos S Lux. We hebben er best wat geprobeerd, maar vond de prijzen het niet waard voor wat je krijgt. Wij hebben allebei lange benen en bij de Joolz liepen wij dus met onze benen tegen het mandje aan, datzelfde gold voor de Dubatti. Easywalker vonden we zelf niet zo lekker lopen. Maar ik zou vooral naar een Babydump of Babypark gaan en het echt gaan proberen en voelen! 😊