11 Reacties

één maand geleden

Hoooi! Blij dat ik lees dat nog iemand dit heeft al zo vroeg. Bij mij ook tweede zwangerschap dus ik herken het ook! En ik heb ook t idee dat ik het soms al voel. Morgen 13 weken! Lekker van genieten hè🩷 zo bijzonder!

één maand geleden

Ja! Ik voel sinds gisteren soms plopjes 🥹. Ik ben bijna 13 weken zwanger van ons 2e kindje.

één maand geleden

Reactie op veertje13

Hoooi! Blij dat ik lees dat nog iemand dit heeft al zo vroeg. Bij mij ook t ...
😃 we zijn precies even ver! Haha, ja zo fijn! Heerlijk gevoel weer 🥰

één maand geleden

Ik precies hetzelfde! Morgen ben ik 13 weken, ook van ons tweede kindje. Sinds vandaag weet ik het zeker. 🥰

één maand geleden

Oh spannend! Ik ben morgen 12 weken en voelde gisteren wat plopjes en hele kleine spiertrekkingen, heel laag in de buik. Eigenlijk dacht ik “dit kan nog niet!” Maar ik herken het ook uit het begin van mijn vorige zwangerschap (toen wel pas met 15 a 16 weken)…ben zo benieuwd of dit de baby was en of ik het de komende dagen vaker ga voelen!!

één maand geleden

Hier ook! In zwangerschap 1 bij 14,5 week. In zwangerschap 2 bij 13,5 week. En nu bij 3 sinds 12 weken, maar leek me extreem vroeg. Verloskundige zei echter dat het in theorie best kan. Inmiddels weet ik zeker dat dit het is. Herken het weer helemaal. Blijft bijzonder!

één maand geleden

Wie kan omschrijven hoe bubbeltjes voelen? Hoe is het anders dan normale darm plopjes en geluidjes

één maand geleden

Ik voelde ook geborrel ter hoogte van m’n schaambot, dat kunnen echt niet mn darmen zijn zo laag. Maar de verloskundige zei dat het wel heel onwaarschijnlijk was dat dit de baby al kon zijn zo vroeg (10+4). Maar wel heel beweeglijk kindje op de echo 😅

één maand geleden

Reactie op lientje123

Wie kan omschrijven hoe bubbeltjes voelen? Hoe is het anders dan normale da ...
Ik vind het een klein beetje op zo’n spier trekking lijken in het begin (als je dan begrijpt wat ik bedoel haha). En beetje gekietel. En zo vroeg voel je het eigenlijk alleen als je heel rustig ligt.

één maand geleden

Ik voelde vandaag mijn eerste schopje (13+2, 4de kindje) lijkt mij vroeg maar weet zeker dat het zo was. Zo bijzonder weer

één maand geleden

Ik ben benieuwd waneer ik de kleine eindelijk ga voelen!! Ben vandaag 14.5 het is mijn 2e kindje en voor het eerst de placenta achter misschien dat ik daarom dacht de kleine snel te voelen, ik hoop dat ik dit binnenkort eindelijk mag gaan ervaren!!