88 Reacties

één maand geleden

Reactie op Mosan21121994

Erg jammer ja als je de blijdschap (nog) niet zo kan delen en alles anders ...
Bedankt voor je lieve woorden 🩷

één maand geleden

Random klaag moment. Maar dit is toch niet normaal. 12 dagen na het bloedprikken.. het wordt ook gewoon niet minder. Lijkt zelfs erger te worden elke dag.

23 dagen geleden

Hier in de stad 1 euro om te plassen bij de horeca. Voor een zwanger iemand die zo veel moet plassen als ik echt vervelend als je even op pad wil

22 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Hier in de stad 1 euro om te plassen bij de horeca. Voor een zwanger iemand ...
Ze zouden een coupon kaart hiervoor moeten maken met extra korting voor zwangere vrouwen. De kans dat ze nr.2 doen waardoor je als eigenaar meer schoonmaakkosten hebt is echt heel klein.

22 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Hier in de stad 1 euro om te plassen bij de horeca. Voor een zwanger iemand ...
Je hebt een app HogeNood. Kun je zien waar toiletten zijn en welke gratis zijn of moet betalen

22 dagen geleden

Reactie op Leni93

Je hebt een app HogeNood. Kun je zien waar toiletten zijn en welke gratis z ...
Dankje! Wat goed! Ik ga gelijk kijken

22 dagen geleden

Reactie op BubbleBotenvouwer

Ze zouden een coupon kaart hiervoor moeten maken met extra korting voor zwa ...
Echt he

21 dagen geleden

Ik krijg sinds 13 weken de vraag of ik de baby nog niet voel. Gelukkig is het heel normaal dat ik dat nog niet heb. Bij je eerste zwangerschap kan het nlijkbaar zijn dat je het pas 20 weken voelt. Mischien ook een gerustelling voor anderen?

21 dagen geleden

Bij mij kijken ze allemaal naar me buik. Ik ben 17 weken en krijg veel opmerkingen dat mijn buik te groot is. Ik ben zelf 1.56 en slank. Vind het vervelend te horen dat voor 17 weken me buik zo groot is🙄

21 dagen geleden

Reactie op Prescx

Bij mij kijken ze allemaal naar me buik. Ik ben 17 weken en krijg veel opme ...
Soms verbaas ik me echt over hoe onaardig mensen kunnen doen. Hou gewoon je mond… voegt ook niks toe zo’n opmerking

20 dagen geleden

Reactie op Prescx

Bij mij kijken ze allemaal naar me buik. Ik ben 17 weken en krijg veel opme ...
Hahahaha ja herkenbaar. Ik had er vorige week eentje (amper 15 weken) ‘oh zo’n buik had m’n dochter pas bij een week of 35’ 😅

20 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Ik krijg sinds 13 weken de vraag of ik de baby nog niet voel. Gelukkig is ...
Met mijn eerste zwangerschap voor het eerst gevoeld met 17 weken en vervolgens weken niet meer 🤭 Denk inderdaad pas met 23/24 weken regelmatiger. Dus inderdaad heel normaal

20 dagen geleden

Reactie op Prescx

Bij mij kijken ze allemaal naar me buik. Ik ben 17 weken en krijg veel opme ...
Zo vervelend. Ongevraagde meningen. En wat weten hun er nou van. Is bij iedereen ook verschillend. Als iedereen elkaar nou eens lekker met rust laat en gewoon blij reageert zonder oordeel 😅 dat zou fijn zijn

11 dagen geleden

Genoten van een lopend buffet, maar was achteraf toch geen goed idee. Met van alles een klein stukje of beetje willen proeven alsnog te veel gegeten en door elkaar dus voor het eerst goed misselijk 🤢 bleh

9 dagen geleden

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunnen slapen. Zodra de baby geboren is kan je slapen vergeten."

9 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
Ik had net zo een ontspannen blije dag en dat was in 1 klap om zeep geholpen zeg maar

9 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
Ah als ik je kan ‘geruststellen’, elke baby is anders en wij zijn gezegend met eentje die al heel erg snel fijn doorsliep (als in, na 3 weken al). Het kan natuurlijk ook anders zijn maar daar moet je nu nog niet van wakker liggen (haha!). Laat je niet van de wijs brengen, een baby is niet per definitie slecht slapen en leven als een zombie.

9 dagen geleden

Reactie op Oostende

Ah als ik je kan ‘geruststellen’, elke baby is anders en wij zijn gezegend ...
Wij hebben 2 kids die vanaf week 2 a 3 door sliepen snachts we hopen dat deze drukte maken dat ook gaat doen.ga me er nu nog niet druk om maken gaan we vanzelf mee maken.

6 dagen geleden

Ik heb zoveel moeite met gezond eten!! Mijn goede voornemen was gezond de zwangerschap in gaan alleen komt daar weinig van terrecht..

6 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
Mijn baby sliep met 10 weken door, en slaapt sinddsdien prima. Ben het eerste jaar prima uitgerust doorgekomen en ben zelden moe, laat staan een zombie