88 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
Vond dit z’n onzin. Ik sliep vele male beter toen ik eenmaal bevallen was dan ervoor.

6 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Ik heb zoveel moeite met gezond eten!! Mijn goede voornemen was gezond de ...
Herkenbaar hoor. Je doet wat je kan. Probeer het als richtlijn te houden en wees niet te streng voor jezelf als het niet lukt. Belangrijkste is nu dat jij je oke voelt en jij en de baby oke zijn :)

6 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
En al slapen ze niet door zoals die van ons de eerste 9 maanden niet deed, je red het echt wel! Die lachjes en knuffels zijn het slaaptekort echt meer dan waard!

6 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Net iemand die zei "zwanger? Nou bereid je maar voor op een jaar niet kunne ...
Mijn beide kids slapen met 2 a 3 weken door.

6 dagen geleden

Nog iemand die last in 1 van de benen heeft? Mogelijk door vocht of overbelast. De fysio wist de oorzaak niet. Eerst 3 a 4 dagen steken. Toen 3 a 4 dagen tintelingen. Toen een week een zeurend gevoel, alsof bont en blauw. Heel apart. Zal het maandag ook aan de verloskundige vragen

2 dagen geleden

Ben je in de winkel met 2 kinderen heb je net afgerekend staat de volgende klant alweer te duwen van schiet op en ontkent ze dit is niet de eerste keer dat dit mij over komt. Dan vraag ik altijd netjes of ik het in me tas mag doen ontkent ze dat ze duwen zo irritant. Of andere mensen hebben geen geduld en proberen dan nog ff snel voor te gaan dan zet ik gewoon maat stappen sneller en moeten ze wel achter me in de rij aansluiten.

2 dagen geleden

Reactie op MMeellississaa

Ben je in de winkel met 2 kinderen heb je net afgerekend staat de volgende ...
Vervelend zeg. We moeten ons noet op laten jutten. Rustig aan. Ik herken soms ook dat ze achter me onrustig worden of luid gaan zuchten. Op het moment dat ik het hoor/herken probeer ik het te laten voor wat het is (hun stomme gedrag) en ga ik verder op mijn eigen tempo. Duwen gaat wel echt te ver ja. Goed dat je er wat van zegt.

één dag geleden

Reactie op Mosan21121994

Vervelend zeg. We moeten ons noet op laten jutten. Rustig aan. Ik herken s ...
Duwen gelukkig niet. Bij de zeeman ook zoiets 2 kids bij je en dan een jonge meid die vraagt of ze erlangs mag tuurlijk maar ik kon niet voor nog achtertuin op dat moment zwaar irritant