179 Reacties

17 dagen geleden

Even van me af klagen.. 2 nachten rechtop geslapen door maagzuur en sinds vannacht griep 🤒 Ik wil zo graag nog genieten van m’n laatste zwangerschap na alle kwaaltjes.

17 dagen geleden

Reactie op Mndy21

Even van me af klagen.. 2 nachten rechtop geslapen door maagzuur en sinds v ...
OMG ik had dit een aantal weken geleden, uiteindelijk oorontsteking aan over gehouden. Voor mij mijn 3e en ook laatste zwangerschap, zou zo graag wat meer genieten.

17 dagen geleden

Bluh. Zitten midden in een verbouwing waar alles in de soep loopt, hebben een kind met hand mond voetziekte en in de 2 = nee en het moet op mijn manierfase, ik blijf maar last van m'n nier houden na nierstuwing, alles zit thuis onder het stof, ben dood op, mijn man blijkt slaapapneu te hebben en het is allemaal gewoon even kut. Wat een ellende even. 🙈

16 dagen geleden

Even van me afschrijven momenteel loop alles echt ruk pas dinsdag gesprek bij de poppoli heb het gevoel dat alles in de soep loopt alles uit belans is het slapen gaat super slecht loop dagen te piekeren ik heb het idee dat ik compleet overspannen ben en overprikkeld m'n opa war als een vader voor me is is helaas uitbehandeld weten niet hoelang hij nog heeft en dan nog 2 kindjes en een studie op dit moment een compleet raadsel hoe ik me staande moet gaan houden!

16 dagen geleden

Oh een klaagtopic! Soms heb je dat echt even nodig! Gisteren vaccinaties laten plaatsen, normaal nooit last van maar ik was me toch beroerd! Stond ik bovensan de trap om naar de beneden te gaan en ik voelde mijn lichaam onder me wegzakken, snel de trapleuning gegrepen en ja hoor, volle 100kg zwangere vrouw aan de trapleuning hangen gaat niet goed, trapleuning breek af en ik lag beneden aan de trap. Met de baby is gelukkig alles goed en ik heb niks gebroken, maar overal schaafwonden en blauwe plekken en nu na een nacht slapen zijn al mijn spieren zooo stijf, is niet te doen😢

15 dagen geleden

Reactie op Sion

Oh een klaagtopic! Soms heb je dat echt even nodig! Gisteren vaccinaties l ...
Oh jeetje zeg. Heftig dat het zoveel invloed heeft. Schrikken dat je zo viel. Gelukkig alles oke met de baby Hopelijk ben jij ook snel weer hersteld

15 dagen geleden

Reactie op Mamavane1

Even van me afschrijven momenteel loop alles echt ruk pas dinsdag gesprek b ...
Jeetje wat komt er ineens veel op je af. Misschien ook even spreken met een studiebegeleider en bespreken of een studiepauze een optie is? Dat nieuws verwerken en je kids verzorgen en zwanger zijn lijkt me al even genoeg op je bordje? En/of zijn er mensen in je omgeving die wat zorg voor je kids kunnen overnemen en zo voor je opvangen? In ieder geval veel sterkte lieve mamma

15 dagen geleden

Reactie op Vlindertje3

Bluh. Zitten midden in een verbouwing waar alles in de soep loopt, hebben e ...
Heel vervelend. Ik ken het in de troep van verbouwing zitten. Mij hielp het iets om er af en toe even een dagje of paar daagjes tussenuit te gaat en bij mn familie of een vriendin te logeren. Is dat misschien ook een optie voor jou?

12 dagen geleden

Ik heb het echt even mentaal wat zwaarder merk ik. Het is heel druk op m'n werk, voor m'n gevoel krijg ik niet alles af wat ik moet doen. Ik slaap regelmatig heel slecht, vorige week 3x rond 3.00 wakker en daarna niet meer kunnen geslapen. Ik heb heel veel dingen m'n hoofd die ik wil/moet doen en ik kom er gewoon niet aan toe ofzo. Daarnaast zie ik sinds vrijdag met 1 oog deels wazig en zie ik zwarte vlekjes en moest ik vandaag een heel gevecht voeren om langs te mogen komen bij de oogheelkunde poli in het ziekenhuis terwijl ik daar al jaren vaak kom!!!!!! Maar omdat dit weer een andere klacht is moet ik eerst langskomen bij de huisarts terwijl die er niks aan kan zien want de opticien heeft zaterdag met een microscoop oid gekeken en zag een vertroebeling maar verder zie je niks!!! Dus dit voelt een beetje nutteloos. Volgens de vk heeft het niks met de baby te maken maar het geeft me wel stress. Moest net keihard huilen bij een mooi liedje op tv en vanochtend toen ik struikelde over de schoenen van m'n man in de gang. 🥲 Pff ik ben normaal echt een positief persoon maar ik vind het even zwaar allemaal nu. 😞

9 dagen geleden

Onze autistische achtige buurjongen rapt de hele dag door, en als hij het nou goed kon, afin , maar hij bakt er he-le-maal niets van. Schreeuwt een beetje in de rondte en probeert te Freestylen. Muziek staat dan ook kei hard als hij in de flow zit. Zijn moeder vind het prima volgens mij... Lijkt wel alsof we in een tokkie buurt wonen soms

9 dagen geleden

Reactie op Mimaw200

Onze autistische achtige buurjongen rapt de hele dag door, en als hij het n ...
Hier wil ik toch even een reactie op gaan geven, weet je wat autisme wel inhoudt?

9 dagen geleden

Mijn klaag 😅 waar ik ook wel Om moet lachen achteraf. Een klant (oudere man zonder kinderen) zei … wanneer ga je met zwangerschapsverlof ik zei … nou voorlopig nog niet hoor…. Zegt die oh dan denk ik dat je heel dik gaat worden 😅😩🥴 bizarre beredenering maar waar gebeurd ik ben gemiddeld niet dik niet dun ik snapte niks van z’n logica miss dacht hij dat ik al bijna moest bevallen ofzo ben nu 5 maanden zwanger en dit gebeurde afgelopen week. Verder hebben veel mensen een mening over m’n buik volgens sommige eet ik niet genoeg en verstop Ik m’n buik… volgens andere incl m’n baas zit er een tweeling in 🙃 en dan nog niet te spreken over dames die vragen of ik zwanger ben ….om vervolgens gelijk zonder pauze onafgebroken en ongevraagd heel lang over hun eigen zwangerschap beginnen te praten 🙂‍↕️

9 dagen geleden

Reactie op DaphneBoaz

Hier wil ik toch even een reactie op gaan geven, weet je wat autisme wel in ...
Ook al weet je precies wat het inhoud mag het nog wel Irritant zijn en mag je er ook zeker wel over klagen 😂😅

6 dagen geleden

Reactie op Bella676

Mijn klaag 😅 waar ik ook wel Om moet lachen achteraf. Een klant (oudere ma ...
Ik heb niet afgelopen week, maar de week ervoor inderdaad ook zo vaak te horen gekregen: "Zo, jouw buik begint goed te groeien" Jahaaa dat zie ik zelf ook, hoef ik niet door anderen aan herinnerd te worden😒

6 dagen geleden

Mijn eigen klaagmomentje... ik ben nu een week wat aan het hoesten, met af en toe een enorme hoestbui. Nu elke keer als ik het hoest voel ik zowel mijn middenrif als rugpijn! Die 'buikpijn' is nog wel te doen, maar die rugpijn is echt strontvervelend

6 dagen geleden

Zoveel pijn heel laag in m’n rug en linkerbil. In de bil zou m’n si gewricht zijn zei ze yogadocente. Zit dus ergens in de bekken. Ik weet niet goed wanneer ik hiervoor aan de bel moet trekken. M’n werkdagen gaan een stuk moeizamer (kleuterleerkracht), lopen doet echt zeer halverwege de dag.

6 dagen geleden

Enormeeee maagzuur

6 dagen geleden

Reactie op Macy92

Zoveel pijn heel laag in m’n rug en linkerbil. In de bil zou m’n si gewrich ...
Zo herkenbaar dit

6 dagen geleden

Verkouden, zwanger, dreumes van 1.5 die rond rent en keelpijn. 😩 Ben gewoon even klaar met alles, voel me ook niet meer mezelf maar een opgeblazen koe.

6 dagen geleden

Reactie op candycrusq

Verkouden, zwanger, dreumes van 1.5 die rond rent en keelpijn. 😩 Ben gewoo ...
Bah wat vervelend zeg. Beterschap. Bij mij hielp laurierdrop echt voor de keelpijn. Zuigen op 1 zo een klein stukje deed al wonderen