180 Reacties

6 dagen geleden

Reactie op Mchll76

Zo herkenbaar dit
Gewoon naar de bekken fysiotherapeut gaan, dit heeft bij mij wonderen gedaan zodra ze die bil los ging masseren en met alle houdingsadviezen en dergelijke heb ik nu een stuk minder pijn. Mijn fysiotherapeut zegt telkens tegen mij mensen in de zorg, de kinderopvang en de basisschool en dan voornamelijk kleuters ziet zij als bekkenfysio het vaakst. Die beroepen zijn gewoon fysiek zwaar. Goed om dus ook op je werk aan de bel te trekken.

6 dagen geleden

Reactie op Mommywishes98

Gewoon naar de bekken fysiotherapeut gaan, dit heeft bij mij wonderen gedaa ...
Ja loop al bij de fysio, indd een aanrader! Zit zelf in de horecasector (eigen bedrijf met familie) dus zit met name bij drukte snel aan mijn tax. Maar ik weet dat het na de bevalling weer over is(had dit ook bij mijn dochter). Maar die pijnklachten zeer herkenbaar 🙈

6 dagen geleden

Ik heb zin in sushi en biefstuk en filet American en wijn en alles wat ik nu niet mag 😫 Nog even volhouden 🤞🤪

6 dagen geleden

Reactie op CL9475

Ik heb zin in sushi en biefstuk en filet American en wijn en alles wat ik n ...
Zo herkenbaar. Ik betrapte me er gister op dat ik in de supermarkt bij de sushi en carpaccio en biefstuk still bleef staan en er naar staarde 😂 ik heb er zo een zin in maar ja dat mag niet

6 dagen geleden

Reactie op CL9475

Ik heb gisteren gezondigd!🙋 Heb heerlijk genoten van een wrap met gerookte zalm! Niemand is perfect🤷

6 dagen geleden

Reactie op CL9475

Ik heb vorige week sushi gegeten zonder rauwe vis. In het restaurant stond speciaal op de kaart aangegeven wat je wel en niet kon nemen als zwangere. Heb ervan genoten😍

6 dagen geleden

Reactie op LissaM

Ik heb vorige week sushi gegeten zonder rauwe vis. In het restaurant stond ...
Ja dat kan ook natuurlijk. Bij onze AH zie ik steeds allee. Die met rauwe vis liggen, maar weet dat andere AHs of als je het ergens besteld of zelf maakt ook andere opties hebben ja. Het overvalt me alleen helaas vaak in die supermarkt 😅 Probeer er nu meer omheen te lopen

6 dagen geleden

Reactie op CL9475

Vega filet americain is tijdelijk best een goede vervanging!

6 dagen geleden

Mijn geklaag vandaag: Ik heb zooooo'n rugpijn (bovenin vooral). Ik werk al 3 dagen ipv 5 maar vandaag hield ik de ochtend niet eens vol 🙄 en ik baal er zo van, voel me totaal niet mezelf (maar dat is de hele zwangerschap al zo helaas)

6 dagen geleden

Reactie op pl2025

Vega filet americain is tijdelijk best een goede vervanging!
Welke vind jij een goede vervanger? Die ik heb geprobeerd vond ik maar niks 😅

5 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Bah wat vervelend zeg. Beterschap. Bij mij hielp laurierdrop echt voor de ...
Oh, dankjewel voor deze tip!!

5 dagen geleden

Reactie op Mosan21121994

Zo herkenbaar. Ik betrapte me er gister op dat ik in de supermarkt bij de s ...
Ik bij de menukaart met de lunch. Zo’n zin in een broodje carpaccio :( maar we zijn voor een gezond broodje kaas gegaan haha

4 dagen geleden

Als de metro al te vol is en er niemand meer bij past en er dan een oud koppel, tegen beter weten in, toch instapt en jij staand al nul bewegingsruimte hebt en die man tegen je aan gaat duwen en zegt Je tas zit me in de weg! Ik zei Meneer, ik ben zwanger en ik heb een tas en ik kan ook geen kant op. Maar eigenlijk had ik misschien moeten zeggen dat het bij aankomst al duidelijk was dat de metro te vol was en dat als ze meer ruimte wilden ze beterde volgende hadden kunnen nemen. Maar dat bedenk ik me dan pas weer net na het moment 😅 En dat ze dan ook nog over mensen die de volgende halte mee willen zeggen Nee ga maar terug dit gaat niet passen en neme de volgende, terwijl ze dat zelf niet deden, per se mee moesten en zich er in drukten. Ouderen kunnen soms ook heel moeilijk zijn.

3 dagen geleden

Als er iemand tegenover je gaat zitten die op afstand zo uit dr mond ruikt en naar zweet stinkt dat je spontaan over je nek gaat 🤢

één dag geleden

Reactie op Mosan21121994

Welke vind jij een goede vervanger? Die ik heb geprobeerd vond ik maar niks ...
Die van de Lidl is goed te doen

één dag geleden

Waar ik ongelooflijk van baal, is dat mijn vader nooit de moeite neemt om een afspraak te maken. Hij belt me eens per maand, maar om dan met en datum te komen lijkt soms teveel gevraagd. Ik heb het vaker aangegeven, het zit gewoon niet in hem heb ik het idee 🙂‍↔️ en dat is eigenlijk best kut.

één dag geleden

Allereerst dikke knuffel voor alle medeklagers 💋 Daar kom ik: Ik baal ervan dat mijn vriend een ex heeft die zijn kinderen tegen hem opzet. Ze willen niks van mij weten en al helemaal niet van de zwangerschap. We wonen niet samen dus ik kan mezelf er wel tegen beschermen maar voor mijn vriend is het echt heel naar, die zit er tussenin. Waarom gaan sommige vrouwen er toch zo lekker op om controle te willen blijven houden over hun ex, ook als die verder gaat met zijn leven (al vier jaar verder). En dan nog kinderen manipuleren om vooral de nieuwe partner niet te mogen leren kennen, laat staan aardig te mogen vinden. Zo dom, dat is alleen maar schadelijk voor kinderen. Mens stap over je eigen schaduw heen denk ik dan.

11 uur geleden

Reactie op Felina1985

Allereerst dikke knuffel voor alle medeklagers 💋 Daar kom ik: Ik baal erv ...
Ik herken dit heel erg de eerste 3 jaar dat ik en mijn vriend samen waren was het ellende! Sinds de komst van ons zoontje in december is alles omgedraaid. Het enige wat ik kan zeggen is hou hoop, blijf respectvol tegenover de ex partner en probeer het ook van haar kant te bekijken. Ik ben nu enorm gezegend met mijn 3 bonus kinderen maar ook met een extra ‘tante’ voor mijn kindjes. Er is echt hoop maar je zult zelf heel veel aan de kant moeten zetten en eerlijk dat is mij nu zoveel waard al dat geduld wat we hebben gehad.

één uur geleden

Reactie op Claire1907

Ik herken dit heel erg de eerste 3 jaar dat ik en mijn vriend samen waren w ...
Wat lief dat je dat deelt. Dat helpt wel. Ik heb ook zeker die hoop ook maar op sommige momenten (zoals onderstaand klaagmoment) voelt het wel als iets waar je moedeloos van wordt. Ik probeer ook steeds het perspectief van de ex te begrijpen maar soms is het echt moeilijk in te leven. Ik ben zelf een kind van gescheiden ouders en ik vind het zo erg om te zien dat volwassenen hun kinderen in een loyaliteitsconflict brengen. Ik zou het geweldig vinden voor mijn vriend als onze kindjes (tweeling) straks twee lieve tantes/oudere zussen en een lieve oom/grote broer erbij hebben in hun leven. Ik hoop dat ik over x tijd mag staan waar jij nu staat, je mag zeker trots zijn op wat je met geduld hebt bereikt!