12 Reacties
één maand geleden
Ik ben fan van laagjes, dus bijv ook rompers korte mouw en dan een warm vestje erover. Ik heb altijd zoiets: bij ons in huis is het niet echt koud, en als we naar buiten gaan zorg ik dat ze warm gekleed zijn 🤍 teddy pakje vond ik altijd ideaal, dan wel met of zonder dekentje. En mutsjes natuurlijk
één maand geleden
Reactie op MamaKamille
Ik ben fan van laagjes, dus bijv ook rompers korte mouw en dan een warm ves ...
Maar tot hoever ga je daar dan mee ? Ik heb nu namelijk dikke en dunne setjes kleding gehad maar vind het lastig om in te schatten hoelang het dan ongeveer nog koud zal zijn. 🙈
één maand geleden
Maart en april zijn nog wel kousen maanden en in mei wordt het weer warmer.
één maand geleden
Hoe ik het tot nu toe heb gedaan is maat 50/56/62 en 68 warme kleding aangeschaft en vanaf 68 warme kleding met t-shirts en vestjes
één maand geleden
Lastig hè! Ik ga denk ik gewoon nog wat dingen bestellen als de baby geboren is. Sowieso weten we het geslacht niet dus is dat leuk maar dan weten we ook wat het weer doet en hoe groot/wanneer de baby geboren is. Ik ben precies halverwege maart uitgerekend, 2 weken over tijd en het is dus al bijna april maar iets eerder en het kan nog februari zijn 😅
Mijn man en ik hebben elkaar begin april 2018 leren kennen en toen is het na onze eerste date niet meer onder de 18/20 graden geweest en heeft het maanden niet geregend. Voor onze tweede date stonden we toen in zomerkleding op het strand. Terwijl het soms ook nog kan sneeuwen in april 🙃
één maand geleden
Mijn dochter is van 30 maart 2022 en heb toen 44-50-56-62 in warme kleding aangeschaft. Eind september heb ik nog zomerkleding van maat 68 weggegeven. En pas in december begon maat 74 te klein te raken dus over naar 80. Toen ze 1 werd zat ze in 86.
Hoop dat je hier wat aan hebt. Maar denk vooral 68 zomer, en misschien al wel wat 62 aangezien je begin maart bent uitgerekend.