6 Reacties

2 maanden geleden

Ik heb een paar fijne broeken van de h&m en only met elastiek of een trek koortje. Zitten heerlijk en ziet er ook netjes uit. Ik leef erin 🙊

2 maanden geleden

Ik zag afgelopen weekend op de markt van die zogenoemde "Comfy broeken" met koordje. Zien er zeer netjes uit vind ik, je hebt ze in verschillende kleuren. Heb zelf nog niet echt een webste gevonden en besteld maar ze zijn er wel. Goedkoop dus opzich de moeite waard😅. Ik zou wel 2 maten groter kopen ofzo.. ik draag normaal zelf M of L maar deze heb ik nu in XL/XXL gekocht en die zit prima met nog wat groeiruimte voor de buik!

2 maanden geleden

Knoop open en een elastiekje erdoorheen. Zo heb je net die extra ruimte. En dan natuurlijk wel een iets langere blouse of shirt zodat het eroverheen komt 😅

2 maanden geleden

Veel pantalons zijn ook elastisch. Je zou ook eens bij de zakelijke kleding kunnen kijken, dan is het zeker ook netjes! Ben zelf blij dat ik die nog aankan, en jurkjes natuurlijk!

2 maanden geleden

Yab fashion hebben ze hele leuke zwangerschapskleding

2 maanden geleden

Ik heb zojuist bij de Only 2 broeken gekocht met elastiek achter en een koordje aan de voorkant. Kan weer wat weken vooruit nu👌🏼