5 Reacties

12 dagen geleden

Ik kon met 13 weken al geen broeken meer aan Heb 2 zwangerschapsbroeken. Heb 3 shirt/ truien met lange mouwen en veel jurkjes van mezelf en 3 zwangerschapsjurken. Op werk heb ik kleding van daar aan.

12 dagen geleden

Ik heb op Vinted wat positie broeken gekocht. Ideaal! Niet duur en vaak nog prima!

12 dagen geleden

Vinted is echt fijn hiervoor! En ik heb een paar basic lange t-shirts voor onder een vest, denk dat ik daar ook een eind mee kom (van die openhangende vesten hoef je tenslotte ook niet bang te zijn dat het uitrekt)

12 dagen geleden

Ik heb vooral heel veel jurken die ik zowel zwanger als niet zwanger aankan. Verder heb ik veel bij de prenatal gekocht in de uitverkoop. Ik heb vooral veel flared broeken daar gekocht zonder z’n band zegmaar.. dus zn broek waarbij t printje totaan helemaal boven loopt. Daar kun je dan nog leuke korte blousjes of shirtjes op dragen.

12 dagen geleden

Dank jullie wel voor de tips! Ik ga maar eens op vinted kijken en bij prenatal langs. Goed te weten dat je broeken zonder band heb die je ook lang kunt dragen. Die ga ik opzoeken. Ik ben nml niet zo van de jurken in de winter. Vesten los laten hangen is ook een idee, heb ik vooral een heel stel comfy warme shirts nodig 😁