23 Reacties

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Dat kan ik me voorstellen, maar ik vond het er zo gek uitzien met die knoop ...
Ik had de mama broeken van de h&m. Dat is alleen met een band voor je buik en zonder knoop. Uiteindelijk moet je er toch echt aan geloven om positiekleding te gaan dragen, want dan past je buik nergens meer in of heb je slobber kleding omdat je 2 maten groter nodig hebt😅

één maand geleden

Ik heb zwangerschapsleggings van noppies en die zitten super fijn met een leuk shirtje of truitje erop. Ook heb ik bij shein zwangerschapsbroeken besteld met zo’n verstelbaar elastiekje aan de binnenkant. Dan kan je die buikband wat strakker zetten zodat die mooi aansluit aan je buik. Vind dat zelf wel fijn voor deze periode dat de buik nog niet zo groot is, dan zakken normale zwangerschapsbroeken broeken altijd af bij mij😅

één maand geleden

Reactie op Tamvb

Ik heb nu twee zwangerschapsbroeken, maar ik ben nog zoekende naar wat ik d ...
Een lang topje met daar overheen (open) een vest, blouse of blazer vind ik fijn. Dan kun je gewoon alles blijven dragen dat je normaal draagt, omdat je het dus open draagt. Lange topjes kan van alles zijn, maar ik vind echt zwangerschapstopjes wel fijn omdat die ook straks nog mooi over je buik gaan zonder dat de achterkant gek gaat zitten (de voorkant heeft daarbij namelijk meer stof dan de achterkant). Ik heb ze vooral van H&M mama, maar elk merk dat positiekleding verkoopt heeft dit wel. Kijk ook vooral eens op Vinted want positiekleding wordt vaak maar kort gedragen dus heel goed tweedehands te vinden!