49 Reacties

vorig jaar

Ik had ook heel veel moeite met iets te vinden. Maar vond nu online een mooi aansluitend kanten kleedje van Mamalicious waar ik er wel deftig uitzie (mijn andere kleren zijn eerder baggy en vak te lang). Nu hopen dat ik er binnen 2 weken nog in pas, want mijn gewicht stijgt de laatste dagen precies snel...

vorig jaar

Ik had ook heel veel moeite met iets te vinden. Maar vond nu online een moo ...
Oh das een mooi kleedje! Heb ook graag iets aansluitend, alles mag nu echt mooi gezien worden 馃檲 is dit enkel online of zou dit in winkels ook te vinden zijn? Zal ik eens moeten opzoeken. Tijdens de zwangerschap pas ik toch liever de kledij want die maten zijn soms zo verschillend 馃槷

vorig jaar

Ik heb het op About You gekocht. Bij Zalando en op de website van Mamalicious hebben ze heb ook. Ik pas zelf niet graag in de winkel, dus ben eerder een besteller en stuur dan een lading terug retour... Ik vind ook weinig leuke fysieke winkels met zwangerschapskledij helaas :( vooral broeken vinden is echt een ramp hier !

vorig jaar

Bij mamado in Roeselare hebben ze veel kleedjes voor de feestdagen. Weet natuurlijk niet of dit bij jou in de buurt ligt. Kan je ook online bestellen.

vorig jaar

Ik heb het op About You gekocht. Bij Zalando en op de website van Mamalici ...
Vallen de maten zoals gewone maten of moet je toch een grotere maat nemen ? Ik ga sowieso de sites eens checken 馃槉 en ja idd weinig fysieke winkels... Hier best wel tevreden van de broeken van de H&M en JBC (al zijn de maten hier echt veel groter dan normaal...)

vorig jaar

Reactie op Marieke Vanc

Bij mamado in Roeselare hebben ze veel kleedjes voor de feestdagen. Weet na ...
Dat is helaas wat ver 馃檲 maar mss hebben ze deze winkel hier ook wat dichterbij, ik zoek het eens op 馃槉

vorig jaar

Reactie op 1995vantje

Dat is helaas wat ver 馃檲 maar mss hebben ze deze winkel hier ook wat dichte ...
Nee dus 馃槉 wel mooie kledij!

vorig jaar

Reactie op 1995vantje

Vallen de maten zoals gewone maten of moet je toch een grotere maat nemen ? ...
Ik vond de maat normaal vallen. Heb altijd in een S gepast qua bovenstukken, en ik geraakte nu ondanks de gewichtstoename ook nog in de S (maar wel met de bedenking dat ik niet veel meer moet aankomen haha).

vorig jaar

Jbc en h&m heb ik nog niets gevonden... de band rond de buik zit ofwel heel los of de broeken zijn veel te lang (of mijn benen te kort) :D

vorig jaar

Hier ook echt een ramp. Heb al in c&a gaan kijken, niets fysiek te vinden. H&M heel basic, niets feestelijk. JBC vind ik m鈥檔 ding niet.. Vinted, vind ik m鈥檔 ding niet.. Ik heb nu op Facebook op 2dehands pagina鈥檚 van mijn buurt een zoekertje geplaatst in de hoop van want het is nog maar 2 weken.馃ズ

vorig jaar

Ik ben helemaal zot van kerst en moest dus ook een kerst kleedje hebben :D is gewoon van shein want wil ook allemaal nie teveel geld uitgeven aan kledij om nie veel te dragen :D

vorig jaar

Reactie op Eline npt

Ik ben helemaal zot van kerst en moest dus ook een kerst kleedje hebben :D ...
Staat jou echt geweldig! 馃挄

vorig jaar

Reactie op 1995vantje

Nee dus 馃槉 wel mooie kledij!
Iemand had deze gereageerd op m鈥檔 post als je wil kan ik je priv茅 haar naam sturen. 鈽猴笍

vorig jaar

Ik heb deze op SHEIN besteld 馃檲

vorig jaar

Reactie op jolie98

Hier ook echt een ramp. Heb al in c&a gaan kijken, niets fysiek te vi ...
C&a verkoopt blijkbaar geen zwangerschapskledij meer in de winkel. Dit weekend nog in het shopping center van wijnegem geweest. En overal plakaatjes met zwangerschapskledij online te vinden. Heb nu bij de shein iets gekocht.. 馃槓 mooi, maar hopen dat het past. En weer geen kleedje van 50euro dat je wrs maar 1x aandoet. Ben er redelijk lastig om, dat je meer voor zwangerschapskledij moet betalen of moeite moet doen om iets te vinden. Of enkel online kan bestellen, al zoveel moeten terugsturen. Te groot, te klein, echt niet passend. Ik ben geen passer in de winkel, maar nu 馃槄 is het altijd wel nodig.

vorig jaar

Reactie op Eline npt

Ik ben helemaal zot van kerst en moest dus ook een kerst kleedje hebben :D ...
Die heb ik ook 馃榿馃榿馃榿

vorig jaar

Reactie op fingerscrossed

C&a verkoopt blijkbaar geen zwangerschapskledij meer in de winkel. Dit ...
Het is inderdaad gewoonweg frustrerend. Winkels staan er blijkbaar niet echt bij stil dat wij die kleren moeten kunnen passen want dat ons buik in korte tijd enorm kan groeien. We kunnen deze dus ook niet ruim op voorhand al bestellen.. 馃槪

vorig jaar

Reactie op jolie98

Staat jou echt geweldig! 馃挄
Oooh zo lief 馃ス馃グ dankjewel 馃槝鉂わ笍

vorig jaar

Reactie op jolie98

Iemand had deze gereageerd op m鈥檔 post als je wil kan ik je priv茅 haar naam ...
Super lief maar er is niet echt een kleedje dat me direct aanspreekt 馃檲 ik ga vnvnd eens Shein checken 馃き

vorig jaar

Reactie op fingerscrossed

C&a verkoopt blijkbaar geen zwangerschapskledij meer in de winkel. Dit ...
Oh vandaar dat ik nooit wat vind in de winkels van C&A... flauw wel dat het enkel online te vinden is... geen idee of ze zo dan veel gaan verkopen hoor 馃檲