7 Reacties
één maand geleden
O wat erg hoop dat alles goed komt ik weet wel dat ze bij mij vriendin hadden gezegd dat zijn kind zouden krijgen met downsyndroom dat ze gwn gezond kindje heeft gekregen veel sterkte 🙏
één maand geleden
Ja heb ik gehad, klein hoofdje en grote buik. Is allemaal in de weken erna rechtgetrokken!
één maand geleden
Ik zelf niet, maar mijn broer en schoonzusje kregen ook te horen dat het hoofdje veel te klein was. Daardoor werd de zwangerschap medisch en is ze onder behandeling van een gynaecoloog gekomen. Veel extra conrtoles gehad en best heel veel zorgen gemaakt in de 2e helft van de zwangerschap. Maar bij de geboorte was hun dochtertje helemaal heel klein (5 dagen over tijd en 2925 gram) en was het hoofdje gewoon in verhouding met de rest. Ondertussen een heel blij meisje van 5 jaar dat lang is voor haar leeftijd 😉
één maand geleden
Bij ons werd er bij de 13 weken echo het buikje op P2 gemeten. Twee dagen later in het UMC ineens gewoon P20, niets aan de hand. Sterkte met het afwachten 🍀🤞🏻
één maand geleden
Wij hadden dat bij ons eerste kindje. In mijn familie zijn er meer kleine hoofden. Misschien een beetje klein hoofd bij de bevalling maar nu echt totaal niet meer en ze is super slim!