14 Reacties

3 maanden geleden

Lekker high tea’en, lekker knus met gewoon de belangrijkste mensen om je heen!

3 maanden geleden

Ik heb bij mn zoontje expres weinig mensen uitgenodigd het hoefde van mij niet zo overdreven, ik had mn 3 beste vriendinnen, mn man z'n beste vriend en beide ouders. Ook geen broers en zussen. Denk bij elkaar 8 mensen, gewoon in de tuin. Wat hapjes in het roze/blauw, bier/wijn & fris. 2 vlaggetjes roze/blauw en 2 trosjes roze blauw. En een ballon met confetti wat het wordt. Super gezellig en knus.

3 maanden geleden

Babyshower was met vriendinnen, zussen door hun georganiseerd high thea, spelletjes en hapjes door hun zelf gemaakt. In het gebouw van de speeltuin. Super tof

3 maanden geleden

Reactie op Sunfield

Babyshower was met vriendinnen, zussen door hun georganiseerd high thea, sp ...
High tea is idd een leuk idee. Misschien kan ik een zaal vinden die zulken dingen organiseert. Dank je voor de tip. Wordt mijn eerste kindje en zie zulke dingen meestal heel groot gebeuren, in een zaal, soms dj, veel mensen, veel eten. Maarja, social media he🥹

3 maanden geleden

En kan het geld liever aan wat duurdere dingetjes voor de kleine besteden vind ik dan

3 maanden geleden

Babyshower organiseren je vriendinnen toch? Gender reveal heb ik nooit gedaan

3 maanden geleden

Het gaat er niet om hoe groot het is. Het gaat er om dat je bent met de mensen die jij lief hebt. En niets moet. Gender reveal kun je zelf organiseren of iemand anders de envelop met geslacht geven dat die het regelt. Je kunt bijvoorbeeld een taart kopen met binnenkant roze of blauw, confectie/rook roze/blauw voor de onthulling. Internet staat vol met ideeën. Ik heb zelf meerdere babyshowers georganiseerd voor vriendinnen met spelletjes versiering en van alles. Maar nu ook 1 gewoon lekker makkelijk bij een klein knus zaakje die het allemaal voor ons regelt, dat is wel lekker makkelijk. Dus je kan alle kanten op, alles kan, waar jij je fijn bij voelt, het is jou feestje 💃

3 maanden geleden

Ik heb het met mijn eerste dochter gewoon lekker in de tuin gedaan het kan gewoon makkelijk thuis met leuke versieringen en hapjes

3 maanden geleden

Reactie op openbaarma

High tea is idd een leuk idee. Misschien kan ik een zaal vinden die zulken ...
Ja sociale media maakt het vaak groter. Babyshower is vaal laatste trimester, wil je dan zoveel mensen? Ik had en heb dan liever mensen die dicht bij me staan

3 maanden geleden

Het maakt toch niet uit hoeveel mensen er zijn? Als het maar mensen zijn waarbij blij van wordt. Ik heb zelf altijd gezegd dat ik deze onzin niet wil (ik vind babyshowers en al helemaal een gender reveal zo idioot en Amerikaans) maar daar werd geen gehoor aan gegeven 😂

3 maanden geleden

Wij hebben bij mijn dochter cupcakes gegeten met mijn ouders, schoonouders en mijn zus. Gewoon thuis en toen zat er roze in de cupcakes. Babyshower wilde ik eerst niet, maar was uiteindelijk wel gezellig. Er hadden uiteindelijk 3 mensen afgezegd waardoor er nog 2 vriendinnen waren, mijn moeder, zus en schoonmoeder.

3 maanden geleden

Bij mijn dochtertje had ik best een grote groep en toen heb ik de gender reveal en de baby shower appart gedaan . De baby shower was een beetje in de soep gelopen.... ik had een klein zaaltje gehuurd wat op het laatste moment niet meer door kon gaan en toen besloten om een grote tent op het grasveldje te zetten en het daar te vieren (mijn huisje is heel klein) precies toen het feest aan de gang was , ging het heel hard regegen! Nu ben ik weer zwanger en wil ik het juist klein houden en de reveal en de babyshower combineren! Met een kleine groep mensen en baby rompertjes versieren en een high thea of iets. Ik denk dat groot niet altijd beter is en juist klein heel gezellig kan zijn ! Oh en 1 tip , als Je met een gender reveal een confetti kanon heb doe dit dan buitenshuis wij hebben dit binnen gedaan en 2 jaar later komen we nog steeds af en toe een confetti tegen 🫣😅

3 maanden geleden

Ja! Ik had 6 mensen of zo en t was gwn bij mij thuis, allemaal roze hapjes mee en hebben slabbetjes gekleurd. Was echt gezellig. Voor mij hoeft t niet elders

3 maanden geleden

Babyshower organiseren je vriendinnen toch? Gender reveal heb ik nooit geda ...
Ik heb niet echt vriendinnen😅