320 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben nu 13+4 en merk sinds deze week echt een mini buikje! Hebben anderen dat ook al? Ben wel heel slank van mezelf dus misschien valt het daarom al op.
Dit is ons tweede kindje, begon bij de eerste pas rond 17/18 weken een beetje.
2 maanden geleden
Reactie op Pannenkoekplantje
Ik ben nu 13+4 en merk sinds deze week echt een mini buikje! Hebben anderen ...
Bij je tweede krijg je sneller een buikje vaak. Had ik ook😊
Omdat de eerste al de weg heeft vrijgemaakt zeg maar en je lichaam nu weet wat tie moet doen.
Ik ben 13+4 zwanger van mijn 3e en heb echt al een buik die heel erg opvalt😅 bij mijn eerste begon het nu pas een beetje te groeien
2 maanden geleden
Vandaag de 13-weken echo gehad en alles checks waren goed 🙌🏽 Super fijn!
Ik ben morgen 14 weken en ik kan mijn gewone broeken nog aan. Dit is echt een wonder want bij mijn tweede kindje spatte ik daar al uit met 10 weken. Veel moeten spugen dit keer dus vandaar. Voel mijn baarmoeder inmiddels met platliggen dus zal nu wel snel gaan.
2 maanden geleden
Ik heb opeens last van extra haargroei en een gevoelige huid. Als ik mijn benen geschoren heb ontstaan er allemaal rode bultjes. Bij mijn bikinilijn is het nog erger en voelt erg geïrriteerd aan. Heb het idee dat ik bij mijn vorige zwangerschap veel minder haargroei had en bijna niet scheerde. Mijn huid werd toen ook wel gevoelig, pigmentvlekken en moedervlekken die groter werden. Het mesje dat ik gebruik is nieuw en van goede kwaliteit dus daar kan het niet aanliggen. Iemand die zich hierin herkent?
2 maanden geleden
Reactie op D12345D
Ik heb opeens last van extra haargroei en een gevoelige huid. Als ik mijn b ...
Oh wat ben ik blij met dit bericht, ik dacht dat het aan mij lag! 🫣🙈
Ik heb er alleen nog geen oplossing voor bedacht, behalve dat ik minder vaak scheer. Gelukkig snapt mijn man dat en vind hij het (nog) niet erg 😅 want ik houd het wel bij, maar poeh het is echt drama! Dus ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft 🤭
2 maanden geleden
Ik heb juist ontzettend veel haar uitval deze keer... Echt verschrikkelijk. Borstels vol.. 🧑🦲
2 maanden geleden
Vanmorgen de 13 weken echo gehad, alles was goed! 🥰 Net samen geluncht om het te vieren en morgen op vakantie! Zin in! 🤩❤️
2 maanden geleden
Ik ben nu precies 13 weken en merk dat ik vooral misselijk ben als ik de dag daarvoor veel heb gedaan. Verder wel misselijk als ik wat moet eten, maar in vergelijking met wat het was gaat het nu al stukken beter.
2 maanden geleden
Reactie op LauDee
Zijn er nog meer die last hebben van hele erge vermoeidheid? Ik ben morgen ...
Pff ja ik ook!! Echt niet vooruit te slepen gedurende de week, valt me ook zwaar met werk. Moet in de weekenden echt heel erg uitrusten..
2 maanden geleden
Vandaag 13w3d. Vandaag goede 13 weken echo gehad. Vk toen zei dat ik 14 weken was daar.
Bij terugkomst tegen iemand verteld dat ik zwanger bent, waarop die gene antwoordde dat zij 2 vroeggeboortes heeft gehad met 21 en 26 weken.. deze kindjes hebben het niet overleefd.
Ik ben hierdoor toch een beetje angstig geworden….
2 maanden geleden
Reactie op Ayam
Hey dames, hoe gaat het met de misselijkheid bij jullie? Ik geef gelukkig n ...
Ik ben ook nog flink misselijk pff! Merk wel dat ik iets meer kan eten en het spugen lijkt ook gestopt. Ben zondag 14 weken en had eigenlijk gehoopt dat het al een stuk beter zou gaan 😓.
Ook nog steeds doodmoe! Ik verheug me op meer energie en weer trek hebben in eten
2 maanden geleden
Reactie op amber1998!
Vandaag 13w3d. Vandaag goede 13 weken echo gehad. Vk toen zei dat ik 14 wek ...
Eh wow. Dit is natuurlijk ontzettend verdrietig maar of dit nou helemaal een passende reactie is op iemands zwangerschapsaankondiging 😅…
Als iemand mij vertelde dat ze zwanger was, dan was ook niet mijn eerste reactie ‘ik heb twee miskramen gehad’