320 Reacties
2 maanden geleden
Reactie op Elineee92
Ik ben nu 14+4 en ik heb sinds gisteren best last van bandenpijn. Meer vrou ...
Ik had er al vrij snel last van. Heb je er veel last van? Ik vooral bij opstaan bijvoorbeeld of uit de autostappen. Niet standaard. Meer ineens een pijnscheut.
2 maanden geleden
@Carieniepienie
Ik ook wel vanaf het begin hoor, maar ik heb sinds gisteren dat trekkende gevoel aan de banden en inderdaad bij sommige bewegingen ineens een pijnscheut/steekjes.
@sunfield
Bij mij is het ook elke dag wel anders eigenlijk hoor! De ene dag is het erger dan de andere
2 maanden geleden
Hoi beetje een gevoelige vraag hihihi maar ik heb dat ik al wel 9 dagen niet kan poepen de grote boodschap kan doen nu heb ik zakjes maar dat helpt niet hebben meer van jullie dit kwaaltje ik ben 14 weken zwanger en 1 dag
2 maanden geleden
Ik ben 9 maart uitgerekend. Het is mijn derde kindje. Ik voel me vrij goed alleen de avonden ben ik zoooo moe, liefst ga ik half 9 naar bed haha maar dat vind ik zo ongezellig.. En het avondeten gaat er vaak lastig in. Heel de dag zin in lekkere dingen, maar vanaf een uur of 5 misselijk en nergens meer trek in.
2 maanden geleden
Zijn er al mensen die het geslacht weten? Ik ben zelf 4 maart uitgerekend en wij hebben 18 september de geslachts echo!
2 maanden geleden
Reactie op amber1998!
Zijn er al mensen die het geslacht weten? Ik ben zelf 4 maart uitgerekend e ...
Zeker! Hier een meisje, hebben al een jongen en een meid dus echt superleuk! 5 maart uitgerekend
2 maanden geleden
Reactie op amber1998!
Ik ben 2 maart uitgerekend en heb ook 18 september de geslachtsecho, lekker tussen de 13 en 20 weken echo in 馃槆
2 maanden geleden
Reactie op amber1998!
Wat zijn de beste luiers en billendoekjes?
Dit is voor iedereen zo persoonlijk! Wij gebruiken nu al zeker 3,5 jaar de kruidvat luiers en doekjes. We hebben de blauwe (sensitive) verpakking.
Wij vonden persoonlijk de luiers van Etos (en de berenluiers) van de AH helemaal niks. We waren wel 5x bezig om de sluiting netjes dicht te krijgen (misschien ook wat perfectionistisch van onszelf). Ik vind Pampers erg fijn maar takke duur. Dat vind ik echt onzin om zoveel geld uit te geven aan luiers. Kruidvat bevalt ons (naast Pampers) toch het beste.
2 maanden geleden
Reactie op amber1998!
We laten ons verrassen en komen pas bij de geboorte achter. Mr of we dat nog gaan volhouden..? Geen idee. Misschien wint de nieuwsgierigheid toch bij de 20 weken echo. Ik ben op 10 maart uitgerekend